Toon posts:

digi-taal of echt DIGTAL...

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Femme, of je medewerkers, hier een citaat uit een topic, wat vaak terugkeerd als onderwerp.

Misschien kun jij je invloed bij Creative, ivm de Digitale Module die verkrijbaar is bij hun, maar alleen on-line en met Credit-Card.
---------------------------------------------

Digitaal is niet allemaal gelijk! Helaas...

Zelfs Creative Technologies is niet goed op de hoogte wat er zich in de markt afspeelt, ze verkopen de OPTICAL UNIT alleen ONLINE en met CreditCard te betalen.

Het lijkt wel of ze het koud laat dat er zoveel vraag nar is....!

Als ze de omzet van de Geluidskaarten maar haalt(mijn Idee)

Ik heb zelfs een Nderlandse importeur gebeld
, Actebis die zei, ik wou dat ik wist waar ik ze kon bestellen(nou ja, bij Creative natuurlijk) dan kon ik een hoop mensen tevreden stellen!

Als gegadigden mij EMAILEN dat zij DIG. IN en OUT willen (op hun SB Live(nog geen 5.1)) dan zal ik om opheldering vragen bij Actebis en Creative, en uit naam van mijn site.

Ik zal dan ook dit hele probleem proberen toe te lichten op mijn site, het is een vaak terugkerend item.
Ik heb de OC-Shop.nl ook al gepolst, of er geen gat in de markt was voor hun.

Wat jullie ook kunnen doen is massaal naar www.OC-Shop.nl vragen naar de OPTICAL unit.
misschien dat het er wat vaart achter zet.

Ik blijf de ontwikkelingen volgen...

IS HET MISSCHIEN IETS VOOR TWEAKERS.NET om hun lezers tegemoet te komen, in het bemiddelen van deze situtatie met Creative?