Geluidsprobleempje

Pagina: 1
Acties:

• Road-runner83
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 10:26
Hey hey,

Ik wilde net Boat Trip gaan kijken (nee geen Road) en eerst deed het beeld het niet (.avi), na de nieuwste DIVX geinstalleerd te hebben werkte dit wel maar nu krijg ik het geluid maar niet aan de praat. Geluid is gewoon mp3 indeling 192bps.

Al allerlei codecs gedownload van deze site: http://www.sectie.be/algemeen/downloads/downloads.htm

maar dat heeft niet geholpen!

Heeft iemand hier nog een idee? bedankt alvast!

Groetjes,

Joost

• BLN
  • Laatst online: 21-08 15:41

BLN

Je moet de K-lite codec pack(ff googlen) ff downloaden en installeren. Daarin zit ook BSplayer die m wel afspeelt met geluid(bij mij in ieder geval wel met alle films) ook kun je Winamp downloaden. Versie 5 draait bij mij alle divxjes.

Je hoeft op tweakers.net niet te groeten, door iets te posten hier groet je vanzelf al namelijk.(lees ook de Faq) :)

edit: Gspot zit in t K-lite codec pack. Verwar K-lite niet met Kazzaa lite trouwens

[ Voor 33% gewijzigd door BLN op 29-01-2004 23:16 ]

If it ain't broken, don't fix it

• wdekreij
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 03-08 08:57

wdekreij

Dubbelzinnig

Zoek eens naar het programma gspot (wat een naam :+ ) daarmee kun je zo'n film openen en zie je welke codec je exact nodig hebt..

• Road-runner83
Haha sorry maar had de FAQ nog niet gelezen....GSPOT had ik al gedownd :-), maar nog niet goed bekeken....

Dit zegt ie bij GSPOT:

Nodig: ac3 (0x2000) Dolby Laboratories, Inc

2 Codecs geinstalleerd die zouden moeten werken:
Cyberlink Audio Decoder &
AC3 from avixform

Dat zegt ie bij GSPOT, waarom zou het niet werken? :'(

• Road-runner83
Het werkt al!!! AC3 filters nog maar een xtje geinstalleerd, vaaaaaaaaag maja :-) THX luitjes