[showcase] Sydney

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 11-06 08:13

Remy

I usually get 100% accuracy

Topicstarter
Sommigen hier op GoT weten dat ik van sept 2001 tot sept 2002 in Australië heb gewoond, waarvan ruim 10 maanden in Sydney voor studie. Ik heb op aandringen alvast wat foto's van de Sydney-omgeving online gezet, in dit geval gaat het om enkele panorama's. Binnenkort zal ik er nog meer uitzoeken, ik zou zeggen, veel plezier met deze alvast :) Voor deze drie foto's geldt: klik voor grotere versie ;)

Vanaf Harbour Bridge genomen, richting Opera House/Botanic Gardens/Sydney centrum:

Afbeeldingslocatie: http://reemf.crewserver.com/zut/sydney/sydneyharbourfrombridge.jpg

Vanuit Botanic Gardens richting het noorden over de Sydney Harbour kijkend, links Harbour Bridge, rechts het Opera House:

Afbeeldingslocatie: http://reemf.crewserver.com/zut/sydney/stitch2-tb.jpg

Vanaf het hoogste balkon van het Opera House (helemaal rechts nog stukje te zien) een complete panorama met links Botanic Gardens, net rechts ervan Sydney centrum met circular key waar de veerboten aankomen, net rechts daarvan het oudste deel van Sydney genaamd The Rocks, weer rechts de Harbour Bridge:

Afbeeldingslocatie: http://reemf.crewserver.com/zut/sydney/stitch1-tb.jpg

Zoals gezegd, binnenkort meer foto's van Sydney, inclusief de dierentuin (Taronga Zoo), Sydney Aquarium, Darling Harbour en vele andere mooie locaties :)

[ Voor 4% gewijzigd door Remy op 29-01-2004 23:20 ]

LinkedIn
Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

trendy foto's wel een beetje slordig aan elkaar geplakt hoor ;)

Sydney staat ook op mijn verlanglijstje om ooit nog eens heen te gaan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelle
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 16:43

Pelle

🚴‍♂️

Die eerste :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harmen
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 16:26

Harmen

⭐⭐⭐⭐⭐⭐

Strakke foto's zeg! :)

Whatever.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 18-09 20:59
Die is inderdaad erg mooi doordat je zo'n immens overzicht hebt, alleen jammer dat de 'grote' versie niet zo groot is :P En hetzelfde geldt voor de overige foto's, ik zou ze wel eens wat groter willen zien.

En hoe zit dat met dat aan elkaar plak-gedoe? Want dat ziet er niet echt netjes uit en het past ook niet altijd even goed bij elkaar ;)

[ Voor 4% gewijzigd door Hahn op 29-01-2004 23:09 ]

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die eerste is idd echt heel gaaf. Zou je daar een grotere versie van kunnen posten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 11-06 08:13

Remy

I usually get 100% accuracy

Topicstarter
De stitches heb ik even snel in Photoshop gedaan bij direct gebrek aan een echt stitchprogsel. Ik zal even kijken of ik bij m'n cam-software nog wat pano-stitch software heb zitten. Over de foto's: Ze zijn genomen met een Canon Ixus APS (geen digi dus) en later ingescand, vandaar dat ze helaas niet zo groot zijn. Misschien dat ik ze nog op een wat hogere reso kan scannen, dat moet ik nog even zien :)

LinkedIn
Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaNDaRK
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 00:09
Verwijderd schreef op 29 januari 2004 @ 23:08:
Die eerste is idd echt heel gaaf. Zou je daar een grotere versie van kunnen posten?
idd :D helemaal mee eens, mooie desktop :)

En voor derest: mooie foto's! ik wacht met smart af op de rest ;)

/bookmarked

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kukel
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 09-07 23:07
Aan elkaar plakken is niet altijd even gemakkelijk nee :)
Eigenlijk moet je de belichting f vastzetten zodat je op iedere foto dezelfde belichting hebt..
Nu krijg je kleine verschillen..

zijn wel mooi foto's verder :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar the Grouch
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 10:02

Oscar the Grouch

Ex-Admin

Question everything

aan elkaar plakken digitaal is al lastig, maar met ingescande analoge foto's is het helemaal niet makkelijk.

reden te meer om te zeggen: respect voor de eerste foto :)

 I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtremelead
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 17:07

Xtremelead