Toon posts:

VB Regkey uitlezen

Pagina: 1
Acties:
  • 43 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
yo ik heb een vraagje

Ik heb een regkey aangemaakt en daarin staan een aantal zaken die ik in vb nodig heb....
hoe kan ik die waarde uitlezen?

tnx :D

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 24-05 16:59
Heb je zelf gezocht, via google bijvoorbeeld? Of gewoon in een goed VB boek? Want ik neem aan dat je dat laatste ook hebt; zonder kom je niet erg ver met VB....

• gorgi_19
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 10:01

gorgi_19

Kruimeltjes zijn weer op :9

Digitaal onderwijsmateriaal, leermateriaal voor hbo

Verwijderd

Topicstarter
Het probleem is als volgt:

Ik doe hbo werktuigbouwkunde en we hebben nu een project en daarbij moeten we in autocad een complete tekening kunnen laten genereren aan de hand van de opties die gekozen worden in het menu.
...dat heb ik klaar....
nu moet het nog klantvriendelijk gemaakt worden....op cd'tje...installatie bestandje....
dat heb ik ook allemaal...heb het zelfs zo dat hij bij het installeren in het registry zet waar hij het neer gezet heeft....en dit heb ik nodig in vb omdat de klant anders zelf altijd voordat hij kan beginnen eerst vb moet openen en pad moet veranderen waar alle tekenobjecten geinstalleerd staan.....

Het mooist zou zijn als ik dit dus voor elkaar zou kunnen krijgen...heel veel verstand van vb heb ik niet..

Ik heb trouwens nog niet echt op google gezocht maar daar wordt ik ook niet echt wijzer van....het help heb ik al wel helemaal uitgespit en van alles geprobeerd...kom er simpelweg niet meer uit..

misschien als iemand mij een klein voorbeeldje zou kunnen geven...zou ik al heel veel verder kunnen komen denk ik

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 10:25

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Verwijderd schreef op 30 januari 2004 @ 00:54:
misschien als iemand mij een klein voorbeeldje zou kunnen geven...zou ik al heel veel verder kunnen komen denk ik
Dan ben je hier aan het verkeerde adres, wij doen niet aan voorbeeldjes, wij zoeken onze dingen zelf uit :)

Heb je al eens in de MSDN gezocht? Lijkt me stug, want anders had je dit wel gevonden: Registry

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Dit topic is gesloten.