He tweakers, ik heb ff een vraagje voor jullie. Het volgende is het geval: 4 maanden geleden ofzo een a7v met t-bird en al gehaald, ik het systeem aanzet na het in elkaar gezet te hebben en ik helemaal blij van benchmark scoresl. Me Maxtor 30GB 7200 zit dus op U100 en bij benchmarken haalde ie net iets meer als 23000 punten bij Sisoft Sandra. Haalde dus, want dat doet ie nu dus niet meer, nu haalt ie dus nog maar 18000 puntjes. Ik boos (format c: na een backup van de belangrijkste files, me deus ex save games dus
)en widows opnieuw geinstalled zelfde drivers als voorheen en weer 18000
, ik heb hem nu met andere drivers weer weten op te krikken naar 20000 maar dat is nog steed niet wat het geweest is. Weet iemand hoe dit kan komen?????
Verwijderd
geen extra drivers installen, gewoon de drivers van windows gebruiken (liefst win2k
) en dan je schijfje op dma zetten in config.scherm.... moet wel lukken!
ik haal trouwens onder w98 zo'n 18000 onder sisoft, en onder win2k zo'n 25000.....hmmmm verschil??

oph ja, dont listen to Sandra......it's a real dummy
ik haal trouwens onder w98 zo'n 18000 onder sisoft, en onder win2k zo'n 25000.....hmmmm verschil??
oph ja, dont listen to Sandra......it's a real dummy
Verwijderd
En als je schijf je in deze lijst voor komt http://www.maxtor.com/products/DiamondMax/techsupport/TechnicalProcedures/21007.html dan kan je de zoeksnelheid ook nog verbeteren
Of te wel de Acoustic Sound Management. Die van mij Maxtor 30 Gb 5400 rpm heb ik op /fast staan en je merkt het wel. Alles laad gewoon stukken sneller.
Verwijderd
je gaat naar configuratie scherm, en dan naar systeem (apparaatbeheer). hier zoek je "ide-atapi contropllers" op, en dubbel klik je op je primaire / secundaire ide kanaal. Dan ga je naar het tabblad "geadvanceerde instellingen" en zet je dma aan.
pffff wat een verhaal zeg..... oh ja, in w98 zit de optie niet bij je controller maar bij je harddisk
pffff wat een verhaal zeg..... oh ja, in w98 zit de optie niet bij je controller maar bij je harddisk
tss...bedoel je dat?...
Ik dacht een forceer dma truukje ofzo...
Want ik kan dma in winme niet aanzetten al heb die optie wel (kan het wel aanvinken, maar blijft niet aanstaan.
Ik dacht een forceer dma truukje ofzo...
Want ik kan dma in winme niet aanzetten al heb die optie wel (kan het wel aanvinken, maar blijft niet aanstaan.
Verwijderd
Waar kan ik z'n benchmark programma downloaden ?
Zodat ik ook me snelheid etc. kan testen...
Zodat ik ook me snelheid etc. kan testen...
heb dat progje amset gebruikt... nu klink mijn hd heel wat harder... jammer dat dat niet geld voor de snelheid.. dat harder
Pagina: 1