Toon posts:

Medion 8080 Pentium 4 overclocken

Pagina: 1
Acties:
  • 34 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
ik heb al de search functie gebruikt en wat in google zitten zoeken , maar telkens word er verwezen naar bios instellingen om te overclocken . in de bios van de medion computer kan ik niks instellen in verband met FSB ofzo , dus ik vroeg me af of het iemand hier gelukt is om de P4 3.0 toch te overclocken , en in hoever deze stabiel liep , zou hem graag naar 3.2 niveau overclocken .

thx :)

Verwijderd

Als je wil overklokken zou ik geen Aldi PC kopen. Veder is die overklock niet echt noemenswaardig, zou hem zo laten

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 11:03

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

1) als je in BIOS niets kunt instellen kun je een prog als CPUFSB gebruiken om alsnog de PLL vanuit software aan te sturen (en lees die manual als je dit gaat gebruiken- je mobo hoeft NIET expliciet vermeld te zijn om het te laten werken)
2) als je achterhaalt wat voor mobo er in je systeem zit is het soms mogelijk een retail BIOS erop te flashen waar je wel zat opties hebt. Zie voor mobo identificatie de PMG FAQ
3) uhm, overclocken hoort eigenlijk helemaal niet in PMG thuis- zie Die Hard Overclocking & Cooling (DOC)

Oslik blyat! Oslik!

Dit topic is gesloten.