Toon posts:

Belkin wireless PCMCIA probleem

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb hier een laptop Sony Vaio PCG-FR285E met een Belkin PCMCIA kaart, de 54 Mbit versie en tracht internet te delen. De andere PC waarop internet staat is een Packard Bell PC met Windows 98 SE en Belkin wireless PCI 54 Mbit kaart. Laptop heeft overigens Windows XP.

In eerste instantie lukte het niet en men heeft Belkin gebeld, deze zeiden dat het niet mogelijk om internet te delen. Nu ben ik er weer mee bezig en ik kan connectie krijgen en internet delen, het enige probleem is: ik krijg om de zoveel tijd gewoon time outs. De laptop staat nu 1m van de PC vandaan en nog steeds krijg ik regelmatig time outs.

Het grappigste van alles is, een half uur geleden werkte het effies redelijk (ca. 10 min), maar nu wordt continu de radio functie gedisabled, heb effe gezocht met google, maar niets gevonden.

Het moet toch een goed werkend systeem worden. Waarom wordt die radio functie nou continue gedisabled en waarom krijg ik time outs?

Een ander leuk detail is, zodra ik naar boven loop, totale afstand wordt dan ongeveer 2,5 m, dan heb ik spontaan een 1 Mbit verbinding in plaats van 54 Mbit.

Alvast bedankt