Toon posts:

[WinXP] Na Inloggen hangt het startmenu +/- 1 minuut

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik zit met een irritant probleempje. Zodra ik op het systeem inlog, wordt de desktop getoond maar hangt het systeem gedurende 1 min. De taskbar indrukken helpt niet, boven de start knop komt een zandlopertje te staan.

De eventviewer geeft geen errors aan, via msconfig heb ik alle startup items al gedisabled, de taskmanager geeft heen hoge cpu loads aan voor processen, en voor de rest weet ik niet waar ik moet zoeken.

Iemand een ideetje of de nodige ervaring hiermee?

Verwijderd

uhm! firewall? virusscanner? check die eerst maar even!

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Heb je dit ook met andere users ? (maak evt. een andere user aan)?
Heb je dit ook in safe mode?

Verwijderd

Topicstarter
Firewall niet installed en standaard firewall staat uit, andere users hebben hetzelfde probleem.

Verwijderd

toevallig een wifi kaartje aanwezig? die gaat (samen met de aanmelding bij windows) een soort loop aan.

oplossing weet ik niet, ik zet de schakelaar altijd ff om

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 29 januari 2004 @ 22:54:
toevallig een wifi kaartje aanwezig? die gaat (samen met de aanmelding bij windows) een soort loop aan.

oplossing weet ik niet, ik zet de schakelaar altijd ff om
Wel een SMC Wifi USB adapter :) Zodra ik deze echter uitschakel maakt dat geen verschil.

Verwijderd

Heb je toevallig een hp printer scanner combi?

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 29 januari 2004 @ 23:04:
Heb je toevallig een hp printer scanner combi?
Nee maar wel een scanjet 3530c, ik merkte de vertraging op nadat ik de avond daarvoor de software daarvoor had geinstalleerd die ik van de hp site had gedownload. Het verwijderen van de software (wat ik meteen had geprobeerd) had echter geen verschil.
Pagina: 1