Ik heb een ATI Remote Wonder die opzich prima werkt. Het viel me echter op een gegeven moment op dat bepaalde events optraden zonder dat ik iets met de afstandsbediening deed. Batterijen eruit gehaald, en het probleem bleef.
Toen heb ik verschillende channel settings gebruikt en dat lijkt soms wat te helpen, maar geen enkel kanaal is probleemloos. Het probleem begint nu toch wel irritant te worden omdat tijdens het werken applicaties zomaar afgesloten worden of het volume ineens een tikkie verspringt
Wat me al eerder opgevallen is hier, is dat ik veel instraling van radiosignalen heb. M'n eindversterker pikt een lokale radiozender op (Royaal FM
), dus het heeft wellicht met interferentie te maken. Het lijkt me dat meer mensen dit soort ervaringen met dat ding moeten hebben.
Iemand die het probleem herkent?
Toen heb ik verschillende channel settings gebruikt en dat lijkt soms wat te helpen, maar geen enkel kanaal is probleemloos. Het probleem begint nu toch wel irritant te worden omdat tijdens het werken applicaties zomaar afgesloten worden of het volume ineens een tikkie verspringt
Wat me al eerder opgevallen is hier, is dat ik veel instraling van radiosignalen heb. M'n eindversterker pikt een lokale radiozender op (Royaal FM
Iemand die het probleem herkent?
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein