Toon posts:

Hoe krijg ik me kaarten + mobo zwart.. ???

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ga (hopenlijk) nog deze week beginnen aan mijn eigen kast... helemaal van acrylaat :).. en dan wou ik zoveel mogenlijk binnen in (cd-rom's, voeding enz) ZWART maken/verven en mooie blauwe ledjes + NEON-LAMP, en uiteraard aardig wat blow-holes en een fan-controler.

Maar nu 'zit ikmet hel volgende probleem...
HOE KRIJG IK ME MOBO + KAARTEN ZWART :?:?:?
eigenlijk moet ik het ook weer ongedaan kunnen maken....

IEMAND EEN ID'TJE ????

• amsterdammertje
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04-08 12:57
denk niet dat jou moederbord of andere insteekkaarten het zo leuk vinden als jij er met de roller overheen gaat ;)
B-)

"waar je natuurlijk altijd voor moet zorgen is dat die twee verschillende elementen als een Chinees puzzeltje in elkaar steken; dus dat je d'r niet om heen gaat lopen fucken!''

• DynaMikeY
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 28-08 09:46

DynaMikeY

1976 Kever 1300

Kan het niet aanraden...heb je nagedacht over thermische aspecten? Ik denk dat je chippies het niet leuk vinden als ze een jasje krijgen...

Banaan (W11): Ryzen7 5800x / Asrock B550M Pro4 / Radeon RX7800 XT / 32GB DDR4 / 1TB M2 980Pro + 2TB WDBlue M2 + 1TB SSD 970Pro | AnaNAS (UnraidOS): - Core I5-10500T (2.3GHz) / Asrock H510-M / 32GB DDR4 / 1x 1TB SSD + 250GB M2 + 1x 6TB HDD + 7x 4TB HDD

Verwijderd

Gewoon zwart overspuiten en als je er vanaf wilt laat je hem een dagje in de tinner weken. >:)

En werkt dat goed? :?

Wat denk jezelf? |:(

Verwijderd

Even verwijderd, blijkbaar kan deze gebruiker niet normaal NL typen.

Verwijderd

Topicstarter
Hmm het ziet r niet naar uit dat me het gaat lukken :(
Toch bedankt voor de reply's ....

• Exterazzo
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 21:25

Exterazzo

Qeasy

Ok thnx Floris :)

Audentia

Verwijderd

idd

• Paul
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 19:58
Je kunt kijken of je ergens krimpkousen aan kunt komen die groot genoeg zijn, en daar naderhand gaatjes in maken voor de connectoren, maar of dat zo goed is voor de warmte, en of het goed blijft zitten (tussen pci-'pootjes' zit errug weinig ruimte om zoiets vast te HOUDEN) weet ik ook niet...

"Your life is yours alone. Rise up and live it." - Richard Rahl
Rhàshan - Aditu Sunlock

• digifiel
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 26-01 14:15
mobo enzow painte is best wel een SLECHT plan :) marre * digifiel is ook aan t tekenen aan een perspex/acryl case meebie kunnen we wel ff wat ideen uit wisselen ;)

ik ben niet gek ik ben een bakfiets :)

• Abbadon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 27-08 22:33
Boven een gele vlam houden!

Just pick a dead end and chill out 'till you die.

Pagina: 1