Sinds enkele dagen kan ik mijn privé e-mail niet meer ophalen in MS Outlook 2003 (NL). Het vreemde is, dat mijn @home adres wél gewoon werkt. Ik heb aan mijn systeem niets veranderd...
Ook ligt de mailserver niet plat; webmail doet het ook gewoon en er is geen storing bij de server. Ook met een pop-checker kan ik er gewoon bij. Ook mail versturen werkt perfect. Ik heb al meerdere keren de instellingen overnieuw ingevoerd, maar helaas geen resultaat.
Verder draai ik geen firewall, heb ik de pc direct op de @home verbinding gehangen en draai ik geen virusscanner. Pingen naar de mailserver is gewoon OK.
Outlook 2003 geeft een aantal seconden de melding "bezig met ontvangen" en geeft daarna de volgende melding:
[rml][ Outlook] Problemen met mail ontvangen![/rml]
Daarom mijn vraag: Wat kan hier aan de hand zijn?
Ook ligt de mailserver niet plat; webmail doet het ook gewoon en er is geen storing bij de server. Ook met een pop-checker kan ik er gewoon bij. Ook mail versturen werkt perfect. Ik heb al meerdere keren de instellingen overnieuw ingevoerd, maar helaas geen resultaat.
Verder draai ik geen firewall, heb ik de pc direct op de @home verbinding gehangen en draai ik geen virusscanner. Pingen naar de mailserver is gewoon OK.
Outlook 2003 geeft een aantal seconden de melding "bezig met ontvangen" en geeft daarna de volgende melding:
Ik heb al een andere topic langsgelopen, maar ook daar kan ik niks mee:Bij taak mail.dynamedia.nl - Bezig met ontvangen is een fout (0x8004210A) opgetreden: Er is een time-out opgetreden bij de bewerking voordat een antwoord van de POP-server voor inkomende berichten is ontvangen. Als u dit bericht blijft ontvangen, neemt u contact op met de serverbeerder of internetprovider (ISP).
[rml][ Outlook] Problemen met mail ontvangen![/rml]
Daarom mijn vraag: Wat kan hier aan de hand zijn?