Ik heb sinds vandaag een Abit SA6R gehad. Die is bedoeld voor een kennis waarvan z'n mobo kapot is gegaan. Nou zit er een Celeron 1GHz op en de bios ondersteund hem niet. Alleen als je de BIOS gereset hebt en dan aan zet zegt hij dat het een Celeron 1Ghz. Zodra je daarna weer opnieuw opstart maakt hij er een Celeron 667Mhz van, maar das niet de bedoeling
.
Dus ik denk nou even een nieuw biosje erin knallen. Dus ik naar de Abit site zoek een bios voor de SA6(R) en download de meest recente bios. Ik volg alle instructies op en boot vanaf een floppy waar alleen command.com op staat.
Maar nu komt het als je het award flash programmaatje voor ziet geeft hij op een gegeven moment deze foutmelding: "Part number in file doesn't match with the system". Dus ik ik ga weer zoeken (begin aan me eigen ogen te twijfelen
) of ik wel de juiste bios had met het juiste mobo. Maar dat bleek wel goed te zijn.
Daarna download ik de bios ervoor, dus de ena laatste, maar ook dezelfde melding.
Ik heb al gezocht op de search, FAQ en google, maar niets bood mij uitkomst.
Dus ik denk nou even een nieuw biosje erin knallen. Dus ik naar de Abit site zoek een bios voor de SA6(R) en download de meest recente bios. Ik volg alle instructies op en boot vanaf een floppy waar alleen command.com op staat.
Maar nu komt het als je het award flash programmaatje voor ziet geeft hij op een gegeven moment deze foutmelding: "Part number in file doesn't match with the system". Dus ik ik ga weer zoeken (begin aan me eigen ogen te twijfelen
Daarna download ik de bios ervoor, dus de ena laatste, maar ook dezelfde melding.
Ik heb al gezocht op de search, FAQ en google, maar niets bood mij uitkomst.
[ Voor 5% gewijzigd door htol op 29-01-2004 21:38 . Reden: typo ]