[PSU] AOpen Xpower 350watt P4 voeding -> Draaiknop?!

Pagina: 1
Acties:

• tazzman
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05-01 10:48

tazzman

a real boardmonkey

Topicstarter
Gisteren heeft mijn Antec SL400 het maar begeven (na 6 hele weken en dat in een niet oc'd systeem :P ) dus ik vandaag maar bij Mycom een Aopen Ultra Quiet Xpower 350watt P4 voedinkje gehaald voor 61 euro.

Zit in een schattig blauw doosje en de voeding zelf is voorzien van een flinke 120mm fan..................en een draaiknop op de achterkant! Jawel! :)

Standaard staat hij helemaal naar links wat de "-" positie is........en als je hem naar rechts draait, kom je op de "+" positief.

Nou moet je het me maar vergeven maar.....waar is dat ding in godsnaam voor? Er zit geen handleiding bij de voeding en op de site van Aopen wordt je ook niet veel wijzer - daar staat namelijk een afbeelding van de voeding waar niet eens het knopje op staat! (Er wordt dan ook met geen woord over gerept).

Voordat ik zo weer met een dooie voeding zit ........iemand enig idee? Ik heb al gesearched op GoT maar kan er niets over vinden.

Ik gok dat het met de fan speed te maken heeft maar ja, er ligt hier al 1 dooie Antec voeding a 70 euro.. ik denk, ik vraag het eerst maar ff :P

Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

zal idd voor de voeding fan zijn. Gewoon even proberen wat hij doet.

• constructor
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 01:36
Damn, heb vorige week ook een aopen voeding gehaald bij mycom, ook 61 eurie, zat alleen een sata power cable bij, maar geen knop op de voeding, denk overigens dat hij voor de regeling van de 120 mm fan is.

• tazzman

tazzman

a real boardmonkey

Topicstarter
Ok, dat dacht ik ook :) Maar toch ff checken voordat iemand iets roept van .. "Nee niet aanzitten!!" . leek me sterk maar ja, ik verzamel geen dooie voedingen ;)

Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)

• Shuriken
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 18-05 23:26

Shuriken

Life is all about priorities

Ja is voor de fan regeling. Heb een tijdje geleden al een pic ervan gezien op tomshardware.

I rather have a bottle in front of me, then a frontal lobotomie

• tazzman

tazzman

a real boardmonkey

Topicstarter
Thx werkt inderdaad wel grappig...heb hem nu maar vol uitstaan en het is nog best stil. Grappig detail, er zitten rode en blauwe leds in de voeding verwerkt.. zodat er nu een mooi blauw licht in en uit mijn PC schijnt. Soort van neon effect! Erg grappig gedaan. :)

En mijn P4 2.6Ghz loopt prima met die 350watt voeding. Laten we hopen dat deze wat langer meegaat dan die Antec.

• itsalex
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
Ik heb hier 3 Antec voedingen liggen van 300w en allemaal kapot. Ze zijn net 1 jaar oud. Ik zit er echt van te balen want van zo'n merk mag je het toch niet verwachten. Een Antec 300W is ¼ jaar meegegaan en een gewone Sweex voeding van 400w ging ¾ jaar mee dus je kan beter van Sweex uiteindelijk kopen als je twijfelt tussen Sweex en Antec.

I hit the CTRL key, but I'm still not in control!

Pagina: 1