Toon posts:

kan ik problemen verwachten met inbouwen harddisk

Pagina: 1
Acties:
  • 37 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
geachte lezers

ik heb een harde schijf gekocht,een Maxtor Diamond Max Plus 9 200 GB, 7200 rpm, 8 MB,en wil deze bij mijn pc inbouwen,maar heb daar al reeds een western digital (80 gig) en een seagate (30 gig) inzitten,nu wil ik deze erbij in bouwen,kan ik nog problemen verwachten of moet ik 1 schijf laten vervallen???
ik heb verder een moederbord van msi de kt266 pro 2 met een xp2100+ prossesor en 512mb ddr geheugen

bvd dtslife1

• koraks
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
kan ik nog problemen verwachten of moet ik 1 schijf laten vervallen???
In principe zou het gewoon moeten werken. Grappig trouwens dat je hier pas naar op zoek gaat nadat je de schijf hebt gekocht :9

Verwijderd

Topicstarter
beste koraks

ja was een beetje te voorbarig met bestellen ;););)
maar heb meedere pc,s staan,dus kan altijd wel ergens een harde schijf plaatsen,
maar ik had ruimte gebrek dus dacht ik bestel gelijk maar een echte grote schijf
maar deze nieuwe schijf is ata 133,en volgens mij m,n moederbord niet,vandaar deze vraag he.
in ieder geval bedankt voor de snelle reactie

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Gewoon inbouwen. Dat is toch niet zo heel erg moeilijk? ik bedoel, stroomkabel, ide kabel erin en zorgen dat hij goed gejumpered is.

Ik voorzie nou niet echt problemen....

• Kookgek
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Geen enkel probleem, alleen even de jumpers goed zetten op de hd zelf en uiteraard de biosinstellingen even weer nagaan (master/slave)

• koraks
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
ja was een beetje te voorbarig met bestellen
Moh, twas maar een grapje ;)

Maar zoals al gezegd is: gewoon inbouwen die hap. Natuurlijk, er bestaat altijd een kleine kans op een compatibiliteitsprobleem tussen je disk en een ander onderdeel, maar niks wat zo 123 je nieuwe schijf om zeep zal helpen. En tsja, in geval van een probleem, je bent er een Tweaker voor om het dan op te lossen en daarvan te leren, toch? :)

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

8)7

Mocht je onverhoopt op problemen stuiten, neem dan éérst de FAQ van dit subforum door ;)

[ Voor 95% gewijzigd door BalusC op 30-01-2004 07:38 ]

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.