Toon posts:

Probleem met Sweex adsl modem/router Annex-b

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik heb een probleem met mijn sweex adsl modem/router; ik heb alles ingesteld volgens de handleiding (http://www.sweexeurope.co...nfiguratie_ADSLRouter.pdf ) maar het lampje van ADSL blijft knipperen terwijl hij gewoon aan zou moeten gaan waardoor ik dus niet op inet kan met mn router, het gekke is ook dat het usb modem waar ik nu opzit(op precies hetzelfde stekkertje zelfs) het wel doet. Ik heb planet internet

Bij voorbaat dank

• rimave
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19:43
Mhh... er zit vast ook een resetknop op die router. Als eens geprobeerd hem te resetten?

Probeer het anders eens aan te sluiten zonder splitter. Kijken of het dan wel werkt.

The only thing better than a cow, is a human. Unless you need milk. Then you really need a cow.

• r0b
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 13-05 11:07

r0b

Blijft hij constant oranje knipperen?

Verwijderd

Topicstarter
ik heb hem al een paar keer gereset en zonder splitter, zou dat echt helpen? en wat dan als ie het doet zonder splitter:S ik kan het wel gaan testen maar dan kan je toch ook niet bellen?? Als iemand nog meer tips of zelfs de oplossing heeft, wie die het dan svp zeggen :)
EDIT:
@exor: nee, hij blijft constant groen knipperen, maar dat hoort ook, alleen moet ie dan wel aangaan en dat gebeurt dus niet

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 29-01-2004 20:41 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op 29 januari 2004 @ 20:40:
ik heb hem al een paar keer gereset en zonder splitter, zou dat echt helpen? en wat dan als ie het doet zonder splitter:S ik kan het wel gaan testen maar dan kan je toch ook niet bellen?? Als iemand nog meer tips of zelfs de oplossing heeft, wie die het dan svp zeggen :)
EDIT:
@exor: nee, hij blijft constant groen knipperen, maar dat hoort ook, alleen moet ie dan wel aangaan en dat gebeurt dus niet
ADSL hoort te werken met de splitter, splitters zorgen ervoor dat de ADSL-modem's de hoge frequenties krijgen en dat de telefoons lage frequenties krijgen.

Dus testen met splitter (tenzij als de splitter kapot is)

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 29-01-2004 20:45 ]

Verwijderd

Topicstarter
Dat heb ik dus gedaan, maar dat hielp niets, hij bleef knipperen... het signaal dat nu in de USB modem gaat komt ook rechtstreeks van de splitter

Verwijderd

Misschien heb je de kabels van de splitter omgedraaid?

[ Voor 57% gewijzigd door Verwijderd op 02-04-2004 23:17 ]

Verwijderd

Topicstarter
Wat bedoel je nou precies?? iig denk ik dat dat hier niet het geval is

Verwijderd

Topicstarter
weet helemaal niemand wat ik moet doen? :'(

• Sen
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 01-04 05:55

Sen

<-->