Toon posts:

Lan Party in Amsterdam @ 4/6 juni 2004

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Beste Tweakers,

Namens Fun4life wil ik jullie graag allemaal uitnodigen op onze lan-party.
We proberen er de grootste van Groot Amsterdam van te maken.

Dit topic maak ik zo vroeg, omdat we veel aanmeldingen nodig hebben voor morgen (een aanmelding verplicht je tot niets, maar zegt alleen dat je geintreseerd bent). Als we morgen namelijk 150 aanmeldingen hebben, dan is er een grote kans dat Cisco het netwerk regelt.

We zijn in onderhandeling met diverse hallen. Het plan was om het te houden in een hal in Amstelveen, maar de gemeente wilt geen vergunning verlenen omdat het `s nachts door gaat.

We kunnen dus nog geen vaste locatie geven. Wel weten we zeker dat het in de buurt van of in Amsterdam is. We trachten een goede bereikbaarheid te bereiken, dat is dus minimaal 2 bussen per half uur, en een 2e soort van vervoer.

Omdat er nog zo veel onzeker is, we nog niet eens een goeie website hebben, en er niet veel tijd is om te beslissen, bieden we de mensen die zich nu aanmelden, de mogelijkheid om hun kaartje voor 15 euro, in plaats van 20 euro te kopen.

Wij van het Fun4life Team hopen dat het een geweldig feest wordt, en dat alle 400 plaatsen verkocht worden. De Lan-Party wordt gemaakt door gamers voor gamers. Tips en opmerkingen zijn meer dan welkom.

Een aantal feiten:

Tijdstip: 4 juni 20:00 uur tot 6 juni 20:00 uur.
Prijs: 20 Euro (Nu: 15 Euro)
Etenswaren: Goedkoop
Drinken: Goedkoop
Spellen: Van alles en nog wat. (Er is een tournament, en voor de beste in diverse spellen is er een prijs te winnen)
Netwerk: Hopelijk Cisco, en anders een ander bedrijf dat hoge kwalitijd kan leveren.
Plaatsen: 400
Overnachting: Er wordt een apparte slaap-ruimte geregeld

Je kunt je aanmelden op: http://www.fun4life.net/event

[ Dit topic is geopend met toestemming van Terr. Het is GEEN commerciele Lan Party. Er wordt, behalve het plezier, weinig tot geen winst op gemaakt. ]

Verwijderd

ow leuk, ik denk wel dat ik kom, hoop dat het niet te ver van A'veen af gaat, anders moek ver sjouwen met me compu :*)

Verwijderd

Topicstarter
Als ik het wist zou ik `t je vertellen. We zijn in onderhandeling met 2 hallen in amstelveen, en 3 in Amsterdam.

• Eeruku
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 06-12 14:37
Verwijderd schreef op 29 januari 2004 @ 20:59:
Als ik het wist zou ik `t je vertellen. We zijn in onderhandeling met 2 hallen in amstelveen, en 3 in Amsterdam.
klinkt goed idd :)

* Eeruku kan als echte amsterdammer zoiets niet weigeren natuurlijk :3

Power corrupts. Knowledge is power. Study hard. Be evil.

Verwijderd

Verwijderd schreef op 29 januari 2004 @ 20:59:
5 Hallen w00t! :+