CS 1.6 - Establishing network connection to server: Hangt

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pierre-oord
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 10-02 23:00
Gisteren werkt alles nog prima, niks veranderd. Als ik nu een connectie wil maken naar een server, of zélf een server aanmaak staat er "establishing network connection to server" waarna counter-strike helemaal niets meer doet. Normaal knippert het icoon in de taakbalk dan hier (hij gaat bij mij niet altijd netjes in de foreground), maar zelfs dat staat alleen aan. Ik moet dan taak beeindigen doen, voor ik weer verder kan werken. Maar het spel start dus niet! Ik heb al nieuwe videokaart drivers geinstalleerd (nvidia 53.03) maar het werkt nog steeds niet. Ik vond op internet 3x ditzelfde probleem, 1x engels, 1x pools, 1x duits, en allemaal boden ze geen oplossing. Ik heb geen cheating death geinstalleerd staan.

Ook heb ik heel steam al eens verwijderd (ook de map zelf volledig), en opnieuw geinstalleerd, maar het probleem blijft. Ik heb dit al vanaf vanmiddag. Op andere computers hier in het huis werkt alles wel naar behoren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pierre-oord
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 10-02 23:00
Ik had m'n pc maar opnieuw geinstalleerd, probleem was weg, tot nu toe! Nu doetie weer precies hetzelfde! SChone windows, nieuwe drivers etc! Ik heb niets aangepast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _MaLa_
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18-12-2022
Ik had dit probleem laatst een dag lang bleek later dat er ook sommige buitelandse sites slecht te bereiken waren dus bleek gewoon dns probleem bij de provider te zijn :( hij moet namelijk altijd effe je key etc checken bij valve :>

Vreemd dat het dus maar op 1 pc is en pas vanmiddag is ? heb je echt niks veranderd in modem/router of softwarematig.. lijkt of ie niet kan connecten namelijk..

[ Voor 27% gewijzigd door _MaLa_ op 31-01-2004 16:27 ]