Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Kent iemand de ApeXtreme. Dat is dus een spelcomputer waar je de spellen van je PC op de tv kunt spelen. Weet iemand of hier dan een muis een keybord op aangesloten kan worden (Voor CS :P ).
Verder wil ik nog weten wat de voordelen zijn, en wat de nadelen (als iemand hiervan al op de hoogte is).

Later

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 11:49
[T.net] Apex en VIA komen met gameconsole
[T.net] VIA's gameconsole ApeXtreme wint de aandacht

Daar staat vrij veel informatie in. Al zou je die laatste vraag ook zelf kunnen beantwoorden door even zelf na te denken en wat dingen af te wegen :)

The devil is in the details.

Verwijderd

Topicstarter
December schreef op 29 januari 2004 @ 19:30:
[T.net] Apex en VIA komen met gameconsole
[T.net] VIA's gameconsole ApeXtreme wint de aandacht

Daar staat vrij veel informatie in. Al zou je die laatste vraag ook zelf kunnen beantwoorden door even zelf na te denken en wat dingen af te wegen :)
Maar weet je of de ApeXtrme van Discovery is? Dat kan ik nergens vinden :P

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 11:49
Wat bedoel je met 'of de ApeXtreme van Discovery is' :? Of ie gemaakt wordt door de mensen van Discovery Channel ofzo? :P

The devil is in the details.

• shameblaster
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 28-11 21:28

shameblaster

BB4E^Cons

kdenk dat ie bedoelt, dat apextreme in de reclame voorbij is gekomen op discovery en dat hij die bedoelt

Cons:::BB4E

Verwijderd

Topicstarter
shameblaster schreef op 29 januari 2004 @ 19:53:
kdenk dat ie bedoelt, dat apextreme in de reclame voorbij is gekomen op discovery en dat hij die bedoelt
Stelletje n00bs; ik ben er intussen al achter. De spelcomputer is van discoverconsoles. Zie http://www.discoverconsole.com/store.htm

• MF
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 10-11 22:08

MF

Take a Seat

Verwijderd schreef op 31 januari 2004 @ 01:07:
Stelletje n00bs; ik ben er intussen al achter. De spelcomputer is van discoverconsoles. Zie http://www.discoverconsole.com/store.htm
Je zult niet veel vrienden hebben...... de mensen proberen je alleen maar te helpen :/

Verwijderd

Verwijderd schreef op 31 januari 2004 @ 01:07:
[...]

Ga jij maar snel weer naar gamer.nl.

Later.

• Ibbelz
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 08-06-2022
Sjarrel ben jij zeg, ga lekker ergens anders de boel lopen verzieken......

Who is the n00b... :|

Even he, to whom most things that most people would think were pretty smart were pretty dumb, thought it was pretty smart.

• LuNaTiC
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

mensen voor n00bs uitmaken is niet echt handig, zeker niet als men je probeert te helpen. Jij bent degene met een vraag, dus doe dan een beetje normaal tegen degenen die met je mee willen denken. Anders hoef je voortaan ook geen hulp meer te verwachten.

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.