Probleem met mp3's

Pagina: 1
Acties:

• Hingking
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 13-05-2025

Hingking

Duikfanaat

Topicstarter
Hallo,

Ik heb al in de search gezocht, maar ik vind geen gelijkaardig probleem.

Een heleboel van mijn mp3's willen niet afspelen in Windows Media Player 9. Ik krijg dan de melding "The input media format is invalid."

Als ik die mp3's open in Quicktime werken ze wel. :?

Is er hier iemand die wel eens een gelijkaardig probleem heeft gehad en.of een oplossing heeft?

Alvast bedankt voor de hulp!

• voodooless
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 16:05

voodooless

Sound is no voodoo!

blame M$... mp3 speel je ook niet met WMP 9 af :? , probeer winamp, itunes oid.

Misschien zijn dat van die tegen het p2p'en gemodde mp3's ofzo..

Do diamonds shine on the dark side of the moon :?

• Hingking

Hingking

Duikfanaat

Topicstarter
Het vreemde is dat ze het vroeger wel deden. Het zijn geen pas gedownloade nummers of zo.

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

deepspace schreef op 29 januari 2004 @ 19:25:
blame M$... mp3 speel je ook niet met WMP 9 af :? , probeer winamp, itunes oid.

Misschien zijn dat van die tegen het p2p'en gemodde mp3's ofzo..
Het is altijd nog Microsoft hoor :/ Volgens mij hoort WM9 gewoon MP3'jes af te spelen. TS geeft toch al aan dat het wel werkt in Quicktime? Het is dan zinloos allerlei alternatieven voor te stellen voor WM...

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

• voodooless
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 16:05

voodooless

Sound is no voodoo!

Spider.007 schreef op 29 januari 2004 @ 19:28:
[...]

Het is altijd nog Microsoft hoor :/ Volgens mij hoort WM9 gewoon MP3'jes af te spelen. TS geeft toch al aan dat het wel werkt in Quicktime? Het is dan zinloos allerlei alternatieven voor te stellen voor WM...
T's was ook meer sarcastisch bedoeld:*) . Vandaar dat ik ook nog een zinvolle bijdrage probeerde te geven daarna :P

Maar goed. Ze hebben het ooit dus wel gedaan. Dat is dan idd vreemd. Zijn er mischien updates geweest ofzo waarna het niet meer werkte? Probber wmp er een keer opnieuw op te zetten.

Do diamonds shine on the dark side of the moon :?

Verwijderd

Waarschijnlijk is de standaard codec om MP3tjes af te spelen beschadigd of (onbedoeld) eraf gegooid, dus probeer WMP opnieuw te installen

• Paradox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 03-08 08:54
weet je ook zeker dat het mp3's zijn? het lijkt mij dat dat het niet is maar zoals gezegt.
Probeer Winamp 5 www.winamp.com Succes

• Hingking

Hingking

Duikfanaat

Topicstarter
Ik heb een beta-versie van windows XP, de laatste. Hoe zou ik Media Player dan best opnieuw installeren?

Het zijn trouwens zeker mp3's.

Verwijderd

waarom zou je met een beta-windows willen werken 8)7
dan kun je problemen verwachten ja

• Hingking

Hingking

Duikfanaat

Topicstarter
Waarom? Omdat ik geen zin heb om ervoor te betalen. Maar ik weet niet precies wat voor versie het is. Ik denk dat hij misschien niet helemaal legaal is.

Feit is dat die evrsie bij mij al jaren goed werkt, dus de problemen die ik nu met die mp3's heb hebben daar verder niks mee te maken denk ik.
Pagina: 1