Niets is zo eerlijk verdeelt als het verstand, want iedereen denkt er namelijk genoeg van te hebben...
System is toch niet te heet? 34 is best netjes heur, maar weet je zeker dat deze waarders kloppen? Zijn deze uitgelezen via bios? heb je al de nieuwste bios?
[ Voor 24% gewijzigd door w0w op 29-01-2004 19:21 ]
Verwijderd
Je kan tegen de herrie je fan o 5V of op 7V zetten, maar dan zal je proc wel weer warmer worden. Je kan de binnenkant van je kast ook bekleden met dat noppenschuim.
Wordt je heatsink warm? Zonee, dan is er geen goed contact. Zoja, dan moet je mss zorgen voor een betere airflow. Veel suc6
Wordt je heatsink warm? Zonee, dan is er geen goed contact. Zoja, dan moet je mss zorgen voor een betere airflow. Veel suc6
Verwijderd
Dit is te simpel voor DOC.. Zie de FAQ:
Frequently Asked Questions DOC (laatste update 2-06-03)
Wat is er mis met de systemtemp? Dat is toch een heel mooi temperatuurtje? 
Zolang je CPU niet richting de 80°C gaat en je system/moederbord niet richting de 50~60°C is er niks aan de hand hoor. Je zou wat chips kunnen koelen met kleine koelribs, maar aan de temperaturen te zien is dat niet echt nodig. Een betere airflow zou ook kunnen helpen en dat kan ook gelijk de CPU temperatuur omlaag halen.
Zolang je CPU niet richting de 80°C gaat en je system/moederbord niet richting de 50~60°C is er niks aan de hand hoor. Je zou wat chips kunnen koelen met kleine koelribs, maar aan de temperaturen te zien is dat niet echt nodig. Een betere airflow zou ook kunnen helpen en dat kan ook gelijk de CPU temperatuur omlaag halen.
The devil is in the details.
5400rpm??? OMG!!! 
Stofzuiger...
Maargoed, lijken mij prima temps hoor.
Volgens mij scheelt het trouwens niet heel veel vergeleken met eerst trouwens
,
zal ff naar je vorige topic zoeken.
Maar waarom heb je zo'n stofzuiger gekocht? En niet een Coolermaster Aero 7 + of een Zalman ofzo?
Stofzuiger...
Volgens mij scheelt het trouwens niet heel veel vergeleken met eerst trouwens
Maar waarom heb je zo'n stofzuiger gekocht? En niet een Coolermaster Aero 7 + of een Zalman ofzo?
Leave only footprints, take only memories
Vergat te zeggen dat ik 2 case fans heb.
Power 1: 2596
System: 2678 / 2721
Dus de temp van mijn system is oke?
Power 1: 2596
System: 2678 / 2721
Dus de temp van mijn system is oke?
Niets is zo eerlijk verdeelt als het verstand, want iedereen denkt er namelijk genoeg van te hebben...
Die wilde ik toen ook wel kopen, daar niet van.Mafkeez schreef op 29 januari 2004 @ 19:22:
5400rpm??? OMG!!!
Stofzuiger...
Volgens mij scheelt het trouwens niet heel veel vergeleken met eerst trouwens,
Maar mij is door een aantal leden toenertijd geadviseert er mee te wachten.
Want het maakte een ongelofelijke kabaal hoorde ik (boeing 747).
Waarom die vraag? Heb jij die?
Yustme
Lijkt me ook ja. Yustme: Gebruik de search eens over het coolen van high-end Athlon XPs, je zal er een sloot aan info vinden die je precies kan vertellen wat je wil weten. Ook het boerenverstand gebruiken kan helpen: is je sys gewoon stabiel, dan is er niks om je druk over te maken. In DOC wordt toch wel een beetje minimaal niveau en kennis verwacht, en dat is toch niet echt in je startpost te lezenVerwijderd schreef op 29 januari 2004 @ 19:21:
Dit is te simpel voor DOC.. Zie de FAQ:
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()