“Nothing changed since the 70s. Nothing. Except people train not that hard”. - Tom Platz
Verwijderd

[ Voor 59% gewijzigd door Verwijderd op 29-01-2004 19:14 ]
Dit forum is niet bedoeld voor mensen die geen reet van die woofer weten, want als je dat wel wist zou je het een redelijke box vinden die met zijn 12'' driver een behoorlijk veel lucht kan verplaatsen. Maar goed gelukkig zijn er altijd nog sites zoals: www.nuspelen.nl voor mensen zoals jij, want geef nou zelf eens toe is dit forum dan wel bedoeld om mensen af te kraken???
Laterzzzz.
“Nothing changed since the 70s. Nothing. Except people train not that hard”. - Tom Platz
Ehh, ik weet niet hoort, maar jij bent blijkbaar ook niet slecht in het afkraken van anderenBarry|IA schreef op 29 januari 2004 @ 19:24:
Heej vieux,
Dit forum is niet bedoeld voor mensen die geen reet van die woofer weten, want als je dat wel wist zou je het een redelijke box vinden die met zijn 12'' driver een behoorlijk veel lucht kan verplaatsen. Maar goed gelukkig zijn er altijd nog sites zoals: www.nuspelen.nl voor mensen zoals jij, want geef nou zelf eens toe is dit forum dan wel bedoeld om mensen af te kraken???. Maargoed mensen met verstand van zaken zijn natuurlijk altijd welkom op dit forum.
Laterzzzz.

Maar goed, ff ontopic. Ik denk wel dat vieux wel een beetje gelijk heeft, voor 60 euro moet je niet al te veer verwachten. Zegt natuurlijk niet dat dit een prima subwoofer is voor in de auto oid, die ook prima prestaties zal leveren! Die 440 W moet is denk het het maximale impuls vermogen van de woofer, daar moet je maar niet al teveel aandacht aan besteden, zoals altijd met dit soort waardes)
Tweaken kun je natuurlijk door een filter te maken, actief op passief. Actief is dan nog het ideaalste als dat kan. Ook kun je natuurlijk nog een bassboost ofzo maken (ook een actief filter). Ik heb helaas geen idee wat er voor woofer in zit. kan ook nergens wat specs vinden, anders kun je nog het een en ander simuleren e.d.
@Rappie: die paar regels bij kijkshop.nl zijn wel een beetje magertjes... Maar goed, misschien duiken er nog wel ergens wat meer specs op.
[ Voor 6% gewijzigd door voodooless op 29-01-2004 19:42 ]
Do diamonds shine on the dark side of the moon :?

ik heb de sub, voor zijn geld is hij vrij aardig
voor dit geld kan je natuurlijk ook niet verwachten dat je een vergelijkbaar met jbl of kicker sub hebt.
De specs van de sub zijn ook te vinden op de kijkshop site. 440 watt is ook niet echt realistisch natuurlijk, dit heeft allemaal te maken met ohm's en rms etc. gewoon simpel verkooptrucje om hem aantrekkelijker te maken.
Misschien leuk voor 60 E enigste wat ik erop te zeggen heb
Verwijderd
Ik zou je toch wel willen vragen om gewoon zelf even te gaan luisteren, hij moet straks in jouw auto een in jouw oren aangename bas geven. Dan heb je niet zoveel aan de ervaringen van anderen.
Dit topic is gesloten.