Ik zit met een ontiegelijk raar probleem, als ik mijn computer een paar daagjes aan heb laten staan, kan ik verschillende pages (zoals hotmail, maar ook als ik op google heb gezocht en de tweede pagina met zoekresultaten wil bekijken) niet meer bekijken. Ik merk het vooral bij pagina's waarbij je moet inloggen, maar dat ik het dan bij de tweede pagina zoekresultaten van google ook krijg is mij een groot raadsel.
Ik heb adsl basic (2 mbit) van hccnet, met een standaard adsl-alcatel modem en een sitecom 4ports router. Wanneer ik mijn netwerkkabel even opnieuw in mijn netwerkkaart stop doet alles het weer perfect en heb ik weer een dag te gaan voor ik weer onder tafel moet duiken.
Iemand die mij kan helpen ?
P.S. Sorry als het viel te vinden met search, maar ik wist niet precies hoe het viel te formuleren, wel het een en ander geprobeerd
Edit: bij nader inzien kom ik tot de conclusie dat dit niet het juiste forum is, sorry
gelieve verplaatsen naar Networking of Software, indien ik het bij het rechte eind heb.
P.S. Sorry als het viel te vinden met search, maar ik wist niet precies hoe het viel te formuleren, wel het een en ander geprobeerd
Edit: bij nader inzien kom ik tot de conclusie dat dit niet het juiste forum is, sorry
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 29-01-2004 19:01 ]