Toon posts:

[CISCO] Ouwe 3600 configureren

Pagina: 1
Acties:
  • 24 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Een goedenavond,

Ik heb vandaag op het werk een oude Cisco 3600 met modules voor een ISDN router meegekregen om thuis mijn ISDN verbinding weer wat nieuw leven in te blazen. Jammergenoeg zit er niks van documentatie bij of wat dan ook, zelfs niet over hoe ie geconfigureerd is.

Het grote doel van het ding is om verbindingen van buitenaf te accepteren en door te leiden naar een test servertje op m'n LAN (iets wat m'n huidige budget ISDN routertje niet kan).

Maar goed, ik heb zelfs geen idee op welk IP dat het ding ingesteld staat. Mijn idee was om de Smart Card met de config eruit te trekken en te hopen dat ie dan op factory defaults draait, maar dat is natuurlijk weer niet zo. Ik heb op CISCO gezocht naar documentatie etc, maar daar kan ik niks fatsoenlijks vinden voor mijn probleem.

Heeft iemand enig idee hoe ik mijn router nu moet configureren? Is de enige mogelijkheid nu via een directe verbinding en hyperterminal?

Misschien klinkt het allemaal wat wazig of zie ik een heel simpele oplossing niet, maar ik ben meer thuis op programmeer gebied dan op het gebied van netwerken & cisco.

In ieder geval alvast bedankt!

Verwijderd

Je kan hem resetten/cnfigureren mbv een seriele kabel. Check effe cisco.com en dan kom je er vast wel uit :)

Verwijderd

telnet als dat ingesteld is en anders idd een kabel met terminal proggie...

[edit]
lastig telnetten als je het ip adres niet weet |:(

je kan tijdens het starten van de router het boot proces onderbreken en dan nieuwe software laden waardoor alles weer factory default word..

Zoek in de cisco zoekmachine naar password recovery
[edit]

[ Voor 73% gewijzigd door Verwijderd op 29-01-2004 18:30 ]

Verwijderd

Er zit een console poort op. Hier stop je een Cisco consolekabel in als je die hebt, zoniet makelijk te maken met een rj45 connector en een db-9 connector.. pin verbindingen zijn op cisco site te vinden.

Kom je er niet op, zul je een password recovery moeten uit voeren, ook dit staat uitgebreid op de cisco site.

Dus het toverwoord (eigelijk 3 ;) ) voor vandaag: www.cisco.com

Verwijderd

Zie de gegeven reacties. Ik geloof eerlijk gezegd niet dat hier níets over te vinden is bij Cisco en op Google. En de GoT-search zal ook een heel end komen..

Dit topic is gesloten.