Toon posts:

Aristona 70TA4415 televisie

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik zag de Aristona 70TA4415 televisie staan voor 279 euro in het laatste krantje van Modern electronics. Nu ben ik toe aan een nieuwe tv aangezien mij huidige geen 60hz kanaal ondersteund en ik ook wat groters zoek.

Nu is mijn vraag of iemand hier op GoT ervaring heeft met deze tv en of hij ook daadwerkelijk naast PAL ook NTSC (voor mn omgebouwde ps2 bijv.) signalen aankan.

Alvast bedankt :)

Afbeeldingslocatie: http://www.aristona.nl/pages/producten/Stereo/70TA4415.jpg
70 cm Blackline-D beeldbuis
80 Voorkeurzenders
Stereoversterker met 2 x 6 watt muziekvermogen
Teletekst met 8 pagina's geheugen
Afmetingen hxbxd: 58 x 76,3 x 47,6 cm
Kleur: grijs/zwart

• -=bas=-
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22-04-2025
ALs je een echte RGB kabel gebruikt kan kan ie meestal wel NTSC aan omdat het toch niet zo'n oude TV is. :)

Meestal kan je voor een PS2 beter een third-party RGBkabel met schakelaar kopen omdat hij (standaard) DVD's in het groen afspeelt icm een RGB kabel.
Op de RGBkabel zit dan een schakelaar waarmee je het gewone videosignaal kan gebruiken.

Senile! Senile Oekaki

• voodooless
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 15:19

voodooless

Sound is no voodoo!

1 sec google, en klik :O

Edit: Helaas alleen maar specs :(

Wij hebben hier een kleine oude Aristona staan, al een jaar of 12 oud denk ik. Werkt nog prima. Aristona is gewoon Philips BTW...

[ Voor 45% gewijzigd door voodooless op 30-01-2004 11:33 ]

Do diamonds shine on the dark side of the moon :?

Verwijderd

Topicstarter
deepspace schreef op 30 januari 2004 @ 11:31:
1 sec google, en klik :O

Edit: Helaas alleen maar specs :(

Wij hebben hier een kleine oude Aristona staan, al een jaar of 12 oud denk ik. Werkt nog prima. Aristona is gewoon Philips BTW...
Ja google had ik al als eerste geprobeerd... :P Zag trouwens dat philips exact hetzelfde model voert alleen dan in het zilver :)