Toon posts:

Geen full screen in nieuwe BSplayer

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Vandaag de nieuwste versie van Bsplayer gedownload (1.00.805) en dit gaf een probleem bij het overschakelen in de full screen modus. Namelijk, waneer ik full screen probeer af te spelen dan schakelt ie hier 1 sec naar over, om vervolgens weer fijn in klein scherm af te gaan spelen :( Bij de vorige versie werkte full screen altijd perfect..
Dit probleem had ik ook al met WMP (en andere spelers). Veranderen van de resolutie in full screen werkt niet, het probleem blijft.

[Win2k Pro]
[P3 400 Mhz]
[256 mb RAM]
[ATI RAGE PRO Turbo 8 MB]

btw. Het leek me een lullig probleempje, maar de search leverde niets op

• Cubix
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Gebruik dan maar weer een oudere versie, blijkbaar een bugje als ik het zo lees.

• momania
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 08:32

momania

iPhone 30! Bam!

En waarom gebruik je dan niet gewoon de oude versie :?
(ik vraag me altijd af waarom mensen moeten updaten als alles goed werkt)

Maar goed:
Geen loggings oid, of meldingen kunnen vinden in de eventviewer :?

Neem je whisky mee, is het te weinig... *zucht*

Verwijderd

Topicstarter
Nah, terug naar vorige versie doe ik liever niet, dus als iemand een oplossing heeft om dit te omzeilen?
Heeft trouwens nog nooit iemand dit probleem gehad?

Als dit een bug in de nieuwe versie was, dan zou ik hier niet posten, dan had ik dat allang geweten (ik zei toch ook dat ik het probleem met WMP ook altijd heb..)

• Rafe
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 27-06-2025
Als je het proleem ook met WMP hebt, dan lijkt het me niet dat het aan BSPlayer ligt. Zelf draai ik versie 1.00 RC1 build 805 zonder problemen in fullscreen. :)

Heb je dit probleem ook met een speler als VideoLAN (VLC gebruikt zijn eigen ingebouwde codecs in 'leent' dus niets van andere programma's om video te spelen)?

• Harm
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Ik had in de vorige versie aangevinkt dat hij bij een dubbelklik op het video window fullsreen gaat, nou probeer het maar eens bij deze dan gaat hij fullsreen en als je dan de muis loslaat dan is hij weer klein! Wel grappig :)

Nou ik heb al ontdekt waardoor het kwam, namelijk bij de "key-definitions" staat hij ook al op muis dubbelklik. Je hoeft hem dus niet aan te vinken bij general.
Werkt dat toevallig?

Verwijderd

Topicstarter
Godverdegodver, je hebt gelijk :D Dat afvinken werkt! Dat was het dus
Ik was dit al tegengekomen via een search, maar dacht van: Jaaa, dat kan het toch niet zijn.. 8)7
Zei in Topicstart al dat het vast heel iets onzinnig kleins was
Maar bedankt :D
Pagina: 1