Toon posts:

ATI[9000]

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik zit al ongeveer een paar maandjes met dit probleem:
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/def103/niegoed.JPG

Ik heb mijn videokaart al opgestuurd en het schijnt weer een nieuwe geleverd te zijn. Ik eerst originele drivers van cd geinstalleerd daar kreeg ik weer het zelfde probleem mee. Toen ati drivers van internet afgehaald toen werd het nog erger. Computer loopt spontaan vast beeldscherm valt uit.
De kaart heb ik eind oktober opgestuurd gehad. Toen kreeg ik hem eindelijk eind december weer terug. Maar nu zit ik nog steeds met dit probleem heb hem ook al bij een vriend van me getest daar doet ie helemaal niets als ik hem in het systeem doe. Kaart is nooit overclockt geweest dat interesseert me niet zo.
Zie afbeelding dit gebeurt meestal wanneer ik veel met tekst bezig ben. Zo gauw je hardware accel terug zet is het iets minder maar nog steeds vage strepen.

Nu zegt het bedrijf stuur maar weer op ja das fijn weer 8 euro verzendkosten. Dan nog maar de vraag of ie gemaakt is. Kaartje is al een jaar oud maar er zat nog garantie op. Wat kan ik hiermee het beste doen.

Of weet iemand een oplossing voor dit probleem.

edit was ff vergeten topic titel af te typen

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 29-01-2004 17:24 ]

Verwijderd

En als je nou met een andere videokaart draait? Alles dan wel goed? Al eens een complete format en reinstall gedaan?

• leuk_he
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 14-08 09:35

leuk_he

1. Controleer de kabel!

Wat voor moederbord heb je? (wellicht met edit in startpost toevoegen?)
Wat voor bios settings heb je?
Wat voor videokaart is het? (merk/type Dan kan wellicht een modje je topictitel goed maken)

En om uit te vinden of het je videokaart is of jouw systeem zou je eigenlijk die kaart eens in een ander systeem moeten zetten en/of een ander videokaartje in jouw systeem moeten zetten.

Need more data. We want your specs. Ik ben ook maar dom. anders: forum, ff reggen, ff topic maken
En als je een oplossing hebt gevonden laat het ook ujb ff in dit topic horen.

Verwijderd

Topicstarter
leuk_he schreef op 30 januari 2004 @ 08:34:
Wat voor moederbord heb je? (wellicht met edit in startpost toevoegen?)
Wat voor bios settings heb je?
Wat voor videokaart is het? (merk/type Dan kan wellicht een modje je topictitel goed maken)

En om uit te vinden of het je videokaart is of jouw systeem zou je eigenlijk die kaart eens in een ander systeem moeten zetten en/of een ander videokaartje in jouw systeem moeten zetten.
Moederbord: ECS K7s5a v.3
Orginele bios
Club 3D Ati Radeon 9000 64 mb

Heb de kaart in een ander systeem laten testen wat ook al in mijn eerste post staat. En daar start de pc niet eens op.

• ReallyStupidGuy
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 13:55
Misschien een ideetje om je plaatje even zo te maken. Dan is de tekst voor ons ook wat beter leesbaar (en helemaal hier op mn werk met een 800x600res)

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/def103/niegoed.JPG

Als bij jou een andere videokaart het wel gewoon goed doet dan zal je hem toch het beste kunnen ruilen. Anders zit je straks na de garantie met een brakke kaart die je niet meer kan omruilen, en dat allemaal omdat je geen 8 euroŽs wou betalen.

Het probleem komt me helaas helemaal niet bekend voor dus ik kan je niet vertellen waar het aan ligt...

Duizend wijzen kunnen meer vragen stellen dan één idioot kan beantwoorden.

• Palomar
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
je zou nog kunnen proberen antialiasing van fonts uit te zetten (weet niet wat de NL vertaling daarvan is, mocht je NL versie van winxp hebben (kan ik alleen niet zien aan het screenshot :+)). Maar dat is ws. geen structurele oplossing. Gezien de vastlopers is er hardwarematig denk ik ook iets kapot. Ik zou hem nog een keer opsturen met een briefje erbij dat ie al een keer een paar maanden weg is geweest en dat je nu wél graag een goed werkende kaart wilt hebben. Ik denk dat ze je dan wel een nieuw exemplaar opsturen (zo'n kaartje kost toch niks meer).
Pagina: 1