Toon posts:

ATI RADEON 9000 pro probleem

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Als ik een enkele spellen opstart (Call of Duty, Max Payne 2, Wolfenstein ET, Commandos 2 of beyond good & Evil) loopt hij gelijk of na een tijdje vast en krijg je foutmelding of restart de pc gelijk.
Dit moet aan de 3dkaart liggen, want een tijdje terug heb ik alles van de pc geüpgrade behalve de 3dkaart, de naam van de kaart is: ATI RADEON 9000 pro (64MB). De drivers werken niet, en ook de speciale nieuwe driver die zou helpen voor call of duty werkt ook voor geen meter.
Weet iemand wat dit kan zijn, en wat ik eraan kan doen?

Verwijderd

Het zou een te kleine voeding kunnen zijn. De problemen die je noemt lijken er in ieder geval nogal op. Alleen zonder specs is dat een gokje. Post even je systeemspecs!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-08 20:23
Jij denkt soms dat foutmeldingen er voor de sier zijn? Misschien moet je gewoon eens kijken wat die foutmelding nou precies te melden heeft :)

The devil is in the details.

Verwijderd

Wat werkt er niet? Misschien hele domme vraag, maar heb je wel drivers geïnstalleerd?
Of misschien ff de nieuwste catalyst/omega drivers installeren.

• leuk_he
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 14-08 09:35

leuk_he

1. Controleer de kabel!

Verwijderd schreef op 29 januari 2004 @ 17:29:
Het zou een te kleine voeding kunnen zijn.
Grote GOK! De ATI 9000 is niet zo'n stroomvreter als de ATI 9500 en hoger. Maar het blijft dat we meer informatie nodig hebben.

Need more data. We want your specs. Ik ben ook maar dom. anders: forum, ff reggen, ff topic maken
En als je een oplossing hebt gevonden laat het ook ujb ff in dit topic horen.