"You are not ready for immortality yet" - Kosh Nararek
Weet iemand misschien ook wat voor aansluiting dit apparaat heeft en hoeveel MB geheugen, want ik neem aan dat je wel eegeheugen nodig hebt voor deze foto's
En nog iemand wat te melden over de beeldkwaliteit??
En nog iemand wat te melden over de beeldkwaliteit??
Die camera heeft een USB aansluiting.
Die precieze camera kon ik op de site van de fabrikant niet vinden, maar een andere die er stond had een resolutie van 160xnogwat (drie keer niks dus).
Eerst leek het me wel wat, maar denk dat ik het toch maar niet doe.
Die precieze camera kon ik op de site van de fabrikant niet vinden, maar een andere die er stond had een resolutie van 160xnogwat (drie keer niks dus).
Eerst leek het me wel wat, maar denk dat ik het toch maar niet doe.
MErk : oregeon Scientific ( die van de rekemachines )
Memory : 2 Mb
aansluiting : USB
twee resoluties : 20 foto's bij 352 x 288 pixels en 80 foto's bij 176 x 144 pixels
en je kan er 8 sec filmpje mee opnemen
Kwaliteit is ZWAAR RUK !
prijs 149,95
en nee ik werk niet meer bij de gamma was er alleen gisteren stom toevallig om een of ander reden
Memory : 2 Mb
aansluiting : USB
twee resoluties : 20 foto's bij 352 x 288 pixels en 80 foto's bij 176 x 144 pixels
en je kan er 8 sec filmpje mee opnemen
Kwaliteit is ZWAAR RUK !
prijs 149,95
en nee ik werk niet meer bij de gamma was er alleen gisteren stom toevallig om een of ander reden
.
Verwijderd
Ik wil nie lullig doen hoor, maar in feite werken alle webcams op dit principe. Kijk het is geen beeldje wat eruit komt. Maar het is gewoon een webcam die gewoon zijn werk doet. Voor de gein is het leuk, iemand die serieus foto's wil maken moet naar een duurder model uitwijken. Ik heb altijd snel de neiging om ook zoiets te zeggen, maar als we helemaal teruggaan komen we bij dit.
Weet je dat zo'n 3 jaar geleden dat dit soort cameraatjes ONBETAALBAAR/ONVOORSTELBAAR waren? Ik weet het nog goed toen Connectix (nu Logitech) met de eerste betaalbare webcam kwam (zeg dit 3 keer snel)
was die nog op de parallele poort, dus fps 25 als je geluk had.
EN de prul kostte nog 400 nogwat, peperduur. En dit kameraatje kan dan nog beter zijn (afgezien van de usb, maar de algehele werking).
Kijk, ik heb een S10, ik lach die dingen uit
Daar geef ik iedereen gewoon gelijk.
Weet je dat zo'n 3 jaar geleden dat dit soort cameraatjes ONBETAALBAAR/ONVOORSTELBAAR waren? Ik weet het nog goed toen Connectix (nu Logitech) met de eerste betaalbare webcam kwam (zeg dit 3 keer snel)
EN de prul kostte nog 400 nogwat, peperduur. En dit kameraatje kan dan nog beter zijn (afgezien van de usb, maar de algehele werking).
Kijk, ik heb een S10, ik lach die dingen uit
jij bent alleen 2 dingen door elkaar aan het halen -> webcam <-> digitale fotocamera ze profileren dit als een diitale camera met als optie webcam
terwijl ik het eerder andersom zie !
terwijl ik het eerder andersom zie !
.
Verwijderd
ok, als deze dan troep is wat is dan een goede webcam/digicam in 1?
lijkt me namelijk wel handig
lijkt me namelijk wel handig
goede & goedkope 2 in 1 ?
zijn er niet simpel
ze hebben allemaal zo'n klote resolutie daar kan een beetje digicam niet aan tippen.
wil je een beetje goedkope digicam zonder poespas en voor de fun kijk een bij de c200 van hp of een canon el cheapo
liggen rond de 800 piek en dan zijn ze rond de 1 Megapixel
zijn er niet simpel
ze hebben allemaal zo'n klote resolutie daar kan een beetje digicam niet aan tippen.
wil je een beetje goedkope digicam zonder poespas en voor de fun kijk een bij de c200 van hp of een canon el cheapo
liggen rond de 800 piek en dan zijn ze rond de 1 Megapixel
.
Pagina: 1