GA-7N400-L(1) Ervaringen

Pagina: 1
Acties:
  • 43 views sinds 30-01-2008

• naps
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 20-08-2024
Ik ben van plan mijn Asrock K7S8X-E plankje te gaan upgraden met een redelijk goedkoop nForce2 boordje die dual channal geheugen ondersteund.

Nu zag ik dus de ASUS A7N8X (€76) en de Gigabyte GA-7N400-L(1) (€70), zijn beiden nForce2 Ultra 400.

Van de ASUS A7N8X is wel bekend dat het een goed boordje is en er zijn genoeg reviews over te vinden, maar over dat gigabyte plankje kan ik geen enkele review vinden, ook de got search vind niets.. (hij ziet er trouwens wel geil uit :P)
Heeft iemand dit plankje mischien, en hoe bevalt hij je? en is hij goed om mee over te clocken?
En wat is trouwens het verschil tussen de Gigabyte GA-7N400-L, GA-7N400-L1, GA-7N400E-L en de GA-7N400-L? :/ specs zijn precies hetzelfde :|

Want nu ik dus bijna niets over dat gigabyte plankje weer ken ik moeilijk een keuze maken tussen die twee :)

Ik hoop dat julie me verder kunne helpen.. :+

[ Voor 16% gewijzigd door naps op 29-01-2004 17:23 ]

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 11:03

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Uit het PMG beleid:
Bij Ervaringentopics is het de bedoeling om een uitgebreide startpost neer te zetten met een uiteenzetting van eigen ervaringen. Het is niet de bedoeling om een simpele ervaringenrequest te doen als startpost. Al kan er een uitzondering gemaakt worden wanneer je bijvoorbeeld zélf ervaringen van anderen bijeen verzamelt en daar een mooie uiteenzetting van maakt :)
Het verschil tussen die plankjes is met een beetje zelfwerkzaamheid te vinden (tip: www.gigabyte.com.tw ) En voor verdere ervaringen verwijs ik je naar www.google.com en zoeken op "GA-7N400" en "review" :z

Edit:
Met dank aan Terw_Dan nog deze relevante link erbij:
[rml][ Ervaringen] Gigabyte nForce2 based borden[/rml]

Voortaan zelf beter zoeken dus :o

[ Voor 12% gewijzigd door dion_b op 30-01-2004 01:23 ]

Oslik blyat! Oslik!

Dit topic is gesloten.