Toon posts:

Geforce T&L werkt voor geen meter

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
http://www.planetgeforce.com/articles/benchmarking/madonion-3dmark2000 /

Als je de laatste dagen het een beetje gevolgd hebt tussen Nvidia en Madunion (3Dmark2000) kan ik niet anders zeggen dat heel dat hardware T&L gewoon een hele grote hype is krijgt 3Dfx dan toch gelijk ?.Ik heb zelf een Asus V6600 en ben tevreden maar Nvidia maakt het gewoon niet waar wat T&L betreft.

• FatalError
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 30-08 09:27
Volgens mij werkt het perfect, anders zou ik nooit op m'n P2 333 in al die koeieresoluties kunnen spelen waar je anders een athlon weet-ik-veel voor nodig hebt.

If it ain't broken, tweak it! | gasloos sinds oktober 2025, hoekwoning 1978 | 10kWp PV, Panasonic K serie 7kW, Atlantic Explorer V5 270L | Tesla Model Y | 3x Victron MP2 6k5, 48kWh

Verwijderd

VOlgens mijn zijn er nog bijna geen spellen die T&L ondersteunen. Da's dus niet de reden waarom jij die spellen in die hoge resoluties kunt spelene, FatalError. Dat is te danken aan het feit dat de GeForce ongeveer gelijk presteert als een TNT2 als je de T&L buiten beschouwing laat.

Maar ik denk trouwens niet dat T&L een hype is. Gewoon wachten op ondersteuning.

• ViNcE
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

ViNcE

Nog 3, nog 2, nog 1, .....

Je hebt toch gelezen dat Mad onion een afwijkende gameengine gebruikt waardoor er niet van de standaard T&L gebruik wordt gemaakt.
Of zoiets....
Daarom is hij trager dan je verwacht

"Sometimes I really think people ought to have to pass a proper exam before they're allowed to be parents. Not just the practical, I mean." - Terry Pratchett, Thief of Time
Mijn BGG profiel

• Femme
  • Laatst online: 23:28

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

Maarueh, in DMZG (Dragoth Moore Zoological Gardens of zoiets) heeft T&L toch wel degelijk grote invloed op de performance?

Ik vind het 3DMark2000 T&L testje nou ook niet echt geweldig. Ze pasten en er een paar poppetjes bij en hoppa extra polygon count.

• FatalError
  • Laatst online: 30-08 09:27
Alles wat OpenGL doet wordt toch versneld door T&L?
Quake 2 en 3 lopen in ieder geval fantastisch.

If it ain't broken, tweak it! | gasloos sinds oktober 2025, hoekwoning 1978 | 10kWp PV, Panasonic K serie 7kW, Atlantic Explorer V5 270L | Tesla Model Y | 3x Victron MP2 6k5, 48kWh

Pagina: 1