sneller instellen?

Pagina: 1
Acties:

• Okasha
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Ik vind het allemaal wel cool die blokjes en koeien enzo, ik doe er nu in een nachtje meestal 13 of 14 ofzo. nu laat ik ook een vriend van mij grazen op mijn email adres :)
Maar ja, hij mag snachts mijn cpu wel helemaal nemen hoor, heb ik geen problemen mee, dan gaat het toch veel sneller? hoe/waar stellen wij dit in, of is dit niet mogelijk?

alvast bedankt,

• d33n
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 30-04 15:52
sneller instellen zal niet gaan...

wat je wel kan doen is voordat je je computer 's nachts aan laat staan ff restarten en als ie opgestart is met ctrl+alt+del alle proggie's die in de achtergrond draaien behalve systray en explorer te stoppen.

maareh 13 a 14 in een nacht is wel erg weinig.

• Okasha
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
ja dat met ctrl-alt-del deed ik steeds al. tja, vind het toch jammer dat je hem niet meer kan geven van je CPU enzo als je er toch niet achter zit. Maar ja, de nachten van mij zijn ook vrij lang, kheb vage ziekte dus slaap van 10-10 :)

mzzl

Verwijderd

Op dinsdag 12 december 2000 18:12 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
tja, vind het toch jammer dat je hem niet meer kan geven van je CPU enzo als je er toch niet achter zit.
Hmm.. Als je er niet achterzit en als alle programma's uitstaan, kan je nix doen om koe sneller te laten grazen.. (let er wel op dat je geen (zware) screensaver aan hebt staan!) de koe neemt namelijk dan al alle idle-time..
Wil je meer idle-time? dan moet je óf oc-en óf een snellere proc. kopen... helaas :)

• KiNgSiZZe
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 11-07-2022
Op dinsdag 12 december 2000 18:06 schreef marble het volgende:
sneller instellen zal niet gaan...

wat je wel kan doen is voordat je je computer 's nachts aan laat staan ff restarten en als ie opgestart is met ctrl+alt+del alle proggie's die in de achtergrond draaien behalve systray en explorer te stoppen.

maareh 13 a 14 in een nacht is wel erg weinig.
niet getreurd mijn P90 doet er zo'n 1,5 packetje per dag

As finishing touch god created the Dutch

Verwijderd

Op dinsdag 12 december 2000 18:41 schreef KiNgSiZZe het volgende:

[..]
niet getreurd mijn P90 doet er zo'n 1,5 packetje per dag
ik doe er maar 1100 met mun tb 1 ghz :P:P>:)>:)

• KiNgSiZZe
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 11-07-2022
ik ben nieuw bij de kracht koeien dus leg me ff uit of iedereen nu een RC5 packet of een work unit bedoeld want ksnapernietsmeervan :?

en als we allemaal hetzelfde bedoelen hoe komt dat verschil dan zo groot behalve dat je pc een dikke 10* zoveel mhz heeft.

As finishing touch god created the Dutch

Verwijderd

packet zijn 1 tot 32 wu's
1 wu's zijn een aantal keys
Pagina: 1