Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Simlock verwijderen Nokia 6600 (T-Mobile)

Pagina: 1
Acties:
  • 39 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo allemaal,

M'n telefoon is dood, ik heb als nieuwe die fantastische aanbieding gehaald van T-Mobile icm met een 6600 voor 0 euro. Nu duurt het een tijdje voordat mijn nummer geporteerd is, en wil ik graag de oude SIM nog even gebruiken. Maar: Simlock. Kan iemand mij vertellen wat de handigste (voordeligste) manier is om die stomme Simlock eraf te krijgen?? Ik blijf na de nummerportering gewoon braaf met T-Mobile bellen hoor :)

Groeten,

DaFreak

• ascona
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 14-02-2022
bij t-mobile :+

• BèR
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 20-11-2022
Vraagje: als je toch met T-mobile blijft bellen, waarom zou je dan zoveel geld uitgeven aan de unlockcode die T-mobile je na een of meerdere jaren gratis geeft? Heb dan wat geduld...

• bille
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 20-11 16:38

bille

Don't call me Buff

hmhm bij t-mobile :+ geloof je et zelf? maya warez mag ook niet gerequest worden...

Ultra Pilammo 6666Mhz AMD, 4251Mbit/s RAM, Gefors V6666 MegaTurbo, 43" TFS, Ultra 80Gig Firewire netwerkkaart en 5D geluid met 66 speakers in 5 dimensies

Verwijderd

Topicstarter
Ja ik heb nu Vodafone (maar DUUUUUR) dus vandaar dat ik het helemaal niet erg vind om door naar T-Mobile te gaan... en ik snap dat je denkt jaja die gozer lult uit z'n scheur, maar 't is ECHT ik wil die Simlock er maar tijdelijk af en daarna ben ik een echte roze T-Mobile rakker O-)

• ascona
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 14-02-2022
volgens mij mag je deze vraag hier toch niet stellen :X

• Kevinp
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22-11 16:56
als je telefoon ouder dan een jaar is moeten ze volgens mij die code geven. Dus ff vodafoon contacteren.

d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.

Verwijderd

In de Beverwijkze bazaar zijn genoeg kraampjes waar je dit even tegen een betaling van 10 euro kunt doen.

Ook in Vleuten (utrecht) heb je zoiets.

• itsme
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
* itsme dacht dat een GSM met abbo zelfs nooit een simlock mag hebben, een Prepay GSM wel, maar na een jaar moet je op aanvraag de code kunnen krijgen.

Nothing to see here

• intoxicated
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

intoxicated

Haaaai :w | ALT-S

Wat je bedoelingen ook zijn, unlocktopics horen hier niet. Wanneer je provider 'm niet voor je wil unlocken zul je buiten GoT om andere methodes moeten zoeken.

"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
- Pastor Richards @ VCPR

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.