[Win2k] Computer / internet timer

Pagina: 1
Acties:

• Criminelis
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 31-08 10:17
Mijn zusje zit alleen maar achter de computer (neej niet op got :P ) waardoor ze dus echt geen moer aan school doet. Nu is me pa op zoek naar een programmatje dat je kan instellen dat je pc maar bijv. 2 uur per dag aan mag.

Het mooiste zou dus een soort van computer-tijd-klok zijn. En dat hij de ingestelde tijd dan ook opslaat zodat je het dan over de hele dag kan gebruiken.

Als dat er nou niet is, is er dan misschien iets waarbij je een internet-tijd-klok kan instellen?

Ik heb al even search gebruikt. Maar kon eigelijk niks vinden. Had ook geen idee waar ik op moest zoeken.

[Update]
Wel handige info. Ik heb ADSL en werk via router. Ik kan wel een timer op de router zetten. Maar dat is dan voor alle poorten.

Het zal dus echt op die computer geinstalleerd moeten worden, voor het afsluiten hoef je niet bang te zijn... want ze is nogal dom :P
[/Update]

[ Voor 20% gewijzigd door Criminelis op 29-01-2004 16:05 ]

Verwijderd

M3ga_Man schreef op 29 januari 2004 @ 16:00:
Mijn zusje zit alleen maar achter de computer (neej niet op got :P ) waardoor ze dus echt geen moer aan school doet. Nu is me pa op zoek naar een programmatje dat je kan instellen dat je pc maar bijv. 2 uur per dag aan mag.

Het mooiste zou dus een soort van computer-tijd-klok zijn. En dat hij de ingestelde tijd dan ook opslaat zodat je het dan over de hele dag kan gebruiken.

Als dat er nou niet is, is er dan misschien iets waarbij je een internet-tijd-klok kan instellen?

Ik heb al even search gebruikt. Maar kon eigelijk niks vinden. Had ook geen idee waar ik op moest zoeken.
Als je een inbel verbinding hebt dan kan programma van KPN uitkomst bieden! FF zoeken op de site.

Tsja, anders weet ik het ook even niet! Der zal vast wat voor te schrijven zijn!

Verwijderd

zit ze op de computer die zelf direct aan het Internet hangt of op een andere PC in het netwerk ??
dan zou je toegang via een proxy kunnen regelen ...

• Criminelis
Neej, router zit gewoon @ modem aangesloten. Kabeltje gaat vanuit de router naar haar pc.

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Je kan een tijdklok op je router doen :P

Of met Active directory 'logon hours' specificeren. Maar das wel wat veel en duur voor thuis.

anders is misschien 'AccessBoos' een optie ? Kost maar $ 19.95 en er is een trial te downloaden op http://www.accessboss.com/ :)

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

• DJSmiley
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 14:16
www.netnanny.com erop zetten

naast tijdsbeperkingen kun je ook de hele zooi filteren en blokkeren enz

• Criminelis
Heb dat AccessBoss uitgeprobeert... Het werkt echt uber goed. Kan je gewoon je hele windows niet meer in :D

Morgen even netnanny proberen. Heel erg bedankt iig.
Pagina: 1