Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Er zijn wat specificaties en een plaatje opgedoken van een mogelijke nieuwe iPaq van HP. Het bijzondere aan dit model (dat h6300 zou heten) is dat het een ultieme combinatie is van handheldcomputer, gsm en compleet toetsenbord. Daarnaast is het model voorzien van de nieuwste technische snufjes.

De iPaq h6300 zou draaien op Pocket PC 2003 Phone Edition, alle GSM feequenties ondersteunen en ook voorzien zijn van WiFi en Bluetooth. Ook een ingebouwde camera met VGA resolutie ontbreekt niet.

Verder zou de PDA draaien op een Texas Instruments Omap processor, voorzien zijn van een SD slot, 64 MB RAM en 64MB ROM en z'n energie verkrijgen van een 1800 mAH batterij.

Naar verluid is dit model verkrijgbaar vanaf juni 2004, bij een select aantal providers. De verkoopprijs wordt geschat op € 650.

bron: http://www.examedia.nl/co...s/article.php?storyid=320

Verwijderd

Windows Mobile 2003 Pocket PC Phone Edition
The screen is 3.5-inch color Transflective TFT
Multiple wireless options:

GSM network 850/900/1800/1900
GPRS
WiFi
Bluetooth® wireless technology

SDIO SD Slot
TI Omap processor
640x480 VGA Camera (Business Version comes without built-in digital camera)

Add-on thumb keyboard

64MB RAM /64MB ROM

1800 mAH battery (removable)

RIM Push Email Software

Available on T-mobile in June

Approximately $600 US

We've noticed a few criticisms on other sites regarding the size and keyboard. We feel it's essential to emphasise that the thumb keyboard is an add-on only (and is fully removable), and that the image was enlarged from it's original size. The unit is approximately the same size as a h22xx model iPAQ without the keyboard, and in our opinion this is a reasonably comfortable size for this form factor.
Afbeeldingslocatie: http://www.smartfone.net/uploads/262/ipaq6000.jpg

:r ( met toetsenbord ziet die er lelijk uit, maar ik wil ook wel zien zonder toetsenbord)

[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 29-01-2004 17:02 ]

• feuniks
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 12-08 15:15
Dat toetsenbord is inderdaad niet mooi, maar het is het standaard toetsenbord dat bij de 38** tot 55** serie te gebruiken is.

De vraag is alleen of dit wel zo gemakkelijk is. Die GPRS waarschijnlijk wel, maar of je er gemakkelijk mee belt, dat is nog maar de vraag.

Wat ik mij trouwens afvraag, is welke WiFI erin zit. HEt zou fijn zijn als er eens eindelijk een G standaard met WPA zou komen. Dat mis ik namelijk nog op mijn 5450.

[ Voor 24% gewijzigd door feuniks op 30-01-2004 00:06 ]

Verwijderd

Hij is als het goed is nu op pre-order. Ik hoop hem deze zomer te bezitten; lijkt me erg super.
Overigens is het 802.11b WiFi, dus GEEN 54 Mbit. Daarentegen is 11Mbit zat om wireless te synchroniseren.

[ Voor 37% gewijzigd door Verwijderd op 19-05-2004 00:00 ]