Toon posts:

telefoon kosten maken via cable verbinding?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
hey mensen ik heb wat probs. met me telfoon maatschapy KPN

ze komen aanzetten dat andere mensen via mijn internet verbinding (chello via de kabel)
kosten hebben gemaakt op mijn vaste telefoon aansluiting (KPN) via een plugin maar als die mensen mijn telfoon nr niet weten kan dat toch niet eens of mis ik ergens iets want ik zit nu al weer sinds augustus bij kpn en toen kwamen ze nog aanzetten dat er van ons niets bekend was bij hun en nu krijg ik in 1x zo'n rekening van heb ik jou daar over sex nr's terwijl we veel vaste nr's gebeld hebben maar geen sex nr's en al helemaal niet naar het buitenland. kan dit echt of is dit afzetterij??
:( :( :'( :( :(

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 29-01-2004 15:49 ]

Verwijderd

.

[ Voor 132% gewijzigd door Verwijderd op 31-10-2023 22:16 ]

• Dispenzer
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

Dispenzer

Blazen maar

Als je eens een beetje zoekt op internet dan zul je hier meer meldingen over vinden. Misschien zelfs hier of GoT.

Spookrekeningen van UPC zijn geen nieuws meer.

- Off-topic-
Enne het is via en niet fia, slechte spelling mate :)
- Off-topic-

Verwijderd

.

[ Voor 98% gewijzigd door Verwijderd op 31-10-2023 22:16 ]

Verwijderd

Mhh vreemd verhaal mede omdat ik dit stukje nogal vreemd vind klinken
Door red sperrit - Thursday 29 January 2004 15:20
hey mensen ik heb wat probs. met me telfoon maatschapy

ze komen aanzetten dat andere mensen via mijn internet verbinding chello cable
kosten hebben gemaakt op mijn vaste telefoon aansluiting via een plugin
Ik kan verder van je verhaal weinig maken, want waar had je nou die telefoonverbinding kpn of upc?
Indien kpn had je je normale modem nog aangesloten (backup) en misschien is er een 0900 dailer geinstaleerd.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 29-01-2004 15:30 ]

Verwijderd

Hij heeft kabel! Kan dat dan wel...

• Razwer
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 24-08 08:31
naiderlans ies saiker moelaik tiepuh heh?
Mod-break:

hoewel het idd niet helemaal duidelijk is geschreven is dit ook een beetje bot, zeker zo zonder ontopic opmerking. Gebruik anders Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/got/images/icons/icon_hand.gif topicreport voor zoiets ajb :*

[ Voor 83% gewijzigd door F_J_K op 29-01-2004 15:54 ]

Newton's 3rd law of motion. Amateur moraalridder.

• Mike Jarod
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Wil je voortaan iets meer aandacht aan je startpost besteden, het is geen lekker leesbaar verhaal ;)

Aanvullend op wat hierboven allemaal staat:
Heb je een analoog modem? En staat ie aangesloten? Gebruik je 'm ook? Zo nee stekker eruit, en evt helemaal uit je PC weghalen.

Ga ook even scannen op spyware, zie ook de Spyware Howto in de SA Faq, want misschien heb je nog wel meer troep op je systeem staan dan alleen die dialer.

Verwijderd

.

[ Voor 99% gewijzigd door Verwijderd op 31-10-2023 22:16 ]

Verwijderd

Ja maar hoe kan zijn telefoonmaatschapij in vredes naam zien/ zeggen dat anderen via een pluggin verbinding maken via zijn lijn?
Als de maatschappij dat zegt dan kunnen ze toch ook geen kosten op hem verhalen ze weten immers dat er gebruik word gemaakt van illegale doorlusverbindingen?

Of ben ik nou gek aan het worden :?

Verwijderd

Topicstarter
sex sites kom ik nooit op en als er een popup komt klik ik altijd op het kruisje bovenin dus wat het is weet ik niet
Verwijderd schreef op 29 januari 2004 @ 15:23:
Je zult wel op 'ja' geklikt hebben toen er op een site automatisch een download begon. Dit is een plugin die middels je modem vrolijk gaat lopen bellen, op jouw telefoonlijn, dus op jouw kosten!

Veel gebruikte truck bij sexsites, ook veel gebruikt bij online spelletjes. Ach je komt dat overal wel tegen.

hier een voorbeeld van een spelletje dat dezelfde techniek gebruikt: http://www.euroklik.nl/si...nl&c=nl&u=gear&promo=&pi=

Dus NIET op 'ja' klikken als je niet wilt gaan betalen!

Verwijderd

Topicstarter
type foutje moet kunnen toch? het was ff snel getypt maar wat bedoel je met GoT
en het is trouwens KPN waar wij mee bellen groetjes raj
Dispenzer schreef op 29 januari 2004 @ 15:25:
Als je eens een beetje zoekt op internet dan zul je hier meer meldingen over vinden. Misschien zelfs hier of GoT.

Spookrekeningen van UPC zijn geen nieuws meer.

- Off-topic-
Enne het is via en niet fia, slechte spelling mate :)
- Off-topic-

Verwijderd

Topicstarter
wij bellen via kpn en ik heb geen inbel modem in mijn pc alleen maar een netwerk kaart
Verwijderd schreef op 29 januari 2004 @ 15:29:
Mhh vreemd verhaal mede omdat ik dit stukje nogal vreemd vind klinken

[...]

Ik kan verder van je verhaal weinig maken, want waar had je nou die telefoonverbinding kpn of upc?
Indien kpn had je je normale modem nog aangesloten (backup) en misschien is er een 0900 dailer geinstaleerd.

Verwijderd

red sperrit........

op welk forum zit je nu? Gathering of Tweakers, GoT dus

jou modem zit aangesloten op in je meterkast als ik het goed heb en het zit ook aangesloten op je telefoon lijn maar daar internet je niet over.

je kinderen/broertejs/zusjes/ vader weet ik veel zal wel op internet hebben gezeten en op een of andere betaal site hebben gezeten en daardoor is jou telefoon rekening zo hoog.

[ Voor 68% gewijzigd door Verwijderd op 29-01-2004 15:52 ]

• Rac-On
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
ja man, enig idee waar de edit button voor is? zou hem eens gaan gebruiken :p lees de faq anders ff door

maarre, je kan geen TELEFOONkosten maken met KABEL internet, dat had je zelf ook kenne bedenken toch? DUzz ik zou eens contact opnemen met UPC/kpn en om uitlegen vragen?

[ Voor 46% gewijzigd door Rac-On op 29-01-2004 15:51 ]

doet niet aan icons, usertitels of signatures

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Verwijderd schreef op 29 januari 2004 @ 15:44:
type foutje moet kunnen toch? het was ff snel getypt maar wat bedoel je met GoT
offtopic:
GoT = Gathering of Tweakers = http://gathering.tweakers.net = het forum waar je nu zit ;)
Overigens is het inderdaad toch zaak om even duidelijk te typen, incl. een beetje letten op spelling, hoofdletters en interpunctie. ALs mensen je vraag niet snappen of te veel moeite moeten doen om het te snappen, kan je geen hulp krijgen en daar heb jij ook niets aan ;)
Verwijderd schreef op 29 januari 2004 @ 15:46:
wij bellen via kpn en ik heb geen inbel modem in mijn pc alleen maar een netwerk kaart
je hebt dus nu geen modem ingebouwd en die had je ook niet ten tijde van de datum op die rekening? Maar wat zou er dan moeten bellen?

Maar goed, zoals al gezegd: lees Welkom in Software Algemeen: FAQ & Beleid (updated: 20-01) --> Software Algemeen: FAQ --> [rml][ Howto] Spyware scannen en opruimen[/rml] even door en volg de tips over spyware verwijderen (dit geldt ook voor dit soort troep die je inbelverbinding gebruiken).

Overigens welkom op GoT :)
Omdat je nieuw bent is het handig om FAQ Forumgedrag
en de rest van de FAQ even door te lezen :)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Verwijderd

.

[ Voor 99% gewijzigd door Verwijderd op 31-10-2023 22:16 ]

Verwijderd

Vind het maar een vaag verhaal, geen modem maar wel inbel kosten..
Pagina: 1