Hallo,
Ik ben hier net nieuw, ik lees al wel een aantal weken het forum mee, maar heb me nu net aangemeld.
Ik ben al een tijdje op zoek naar een goede mp3 speler.
Ik heb hiervoor een Napa gehad die speelde op 8-cm cd'tjes.
Dit vond ik maar irritant worden, om elke keer te branden e.d.
Ik ben dus op zoek naar een goede mp3 speler.
128 of 156 mb maakt voor mij niet zo heel veel verschil, ik kan met 128 mb ook best leven.
Ik wil hem graag gaan gebruiken voor op de fiets, op school, bij het sporten en meer van dat soort dingen.
Ook zou ik het heel erg handig vinden als de speler word herkend als externe harde schijf.
Ik wil graag een goede geluidskwaliteit, en ben nu na een paar weken kijken en vergelijken bij een aantal spelers uitgekomen, mijn budget is tot rond de 200 euro.
De spelers, die mij erg aantrekken zijn:
Iaudio Cw300 (256 mb, 128 is hier niet leverbaar)
Xen EMP-200
Ook de I-bead 150 wel, maar in mindere mate.
Ook zit ik te denken aan de Iops MFP-325, alleen vind ik deze wat minder mooi, ik wil namelijk ook wel graag een mooi design.
De Iaudio 4 gaat boven mijn budget. (Ben maar een arm 3e klassertje
)
Ik heb begrepen dat de Iaudio niet word herkend als externe harde schijf, dat is weer wat minder.
Eigenlijk wou ik jullie dus vragen, welke zou je voor gaan, heb je met een van de spelers ervaring, en welke klinkt beter?
Ik hoop dat jullie me kunnen helpen.
Groeten Wesley
Ik ben hier net nieuw, ik lees al wel een aantal weken het forum mee, maar heb me nu net aangemeld.
Ik ben al een tijdje op zoek naar een goede mp3 speler.
Ik heb hiervoor een Napa gehad die speelde op 8-cm cd'tjes.
Dit vond ik maar irritant worden, om elke keer te branden e.d.
Ik ben dus op zoek naar een goede mp3 speler.
128 of 156 mb maakt voor mij niet zo heel veel verschil, ik kan met 128 mb ook best leven.
Ik wil hem graag gaan gebruiken voor op de fiets, op school, bij het sporten en meer van dat soort dingen.
Ook zou ik het heel erg handig vinden als de speler word herkend als externe harde schijf.
Ik wil graag een goede geluidskwaliteit, en ben nu na een paar weken kijken en vergelijken bij een aantal spelers uitgekomen, mijn budget is tot rond de 200 euro.
De spelers, die mij erg aantrekken zijn:
Iaudio Cw300 (256 mb, 128 is hier niet leverbaar)
Xen EMP-200
Ook de I-bead 150 wel, maar in mindere mate.
Ook zit ik te denken aan de Iops MFP-325, alleen vind ik deze wat minder mooi, ik wil namelijk ook wel graag een mooi design.
De Iaudio 4 gaat boven mijn budget. (Ben maar een arm 3e klassertje
Ik heb begrepen dat de Iaudio niet word herkend als externe harde schijf, dat is weer wat minder.
Eigenlijk wou ik jullie dus vragen, welke zou je voor gaan, heb je met een van de spelers ervaring, en welke klinkt beter?
Ik hoop dat jullie me kunnen helpen.
Groeten Wesley