Toon posts:

Newsbin newbi probleem....

Pagina: 1
Acties:
  • 34 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb newsbin pro geinstalleerd omdat ik van iedereen hoor dat downloaden uit newsgroepen zo verschikelijk snel gaat.... Nu heb ik news.tiscali.nl als mijn newssever en provider.

Als ik hierbij m'n naam en ww invul haalt hij geen nieuwe berichten op. Laat ik mijn naam en ww weg dan kan ik ineens wel berichten downloaden maar uit alt.binaries.x komen dan maar 68 berichten die ik niet kan openen of inzien. het zijn alleen maar textbestanden. Ik heb wel een full update gedaan.

Als ik in de groepen kijk waar ik mij op kan subscriben zie ik wel dat alt.binaries.x iets van 80.000 files erin zou hebben staan. Ik heb het hele programma al op zn kop gezet maar kan niet vinden wat ik fout doe.

Verwijderd

Bij username en pasword moet je ook niets invullen. Dat van alt.binaries.x weinig data heeft kan ik wel begrijpen. Een maat van mij heeft ook tiscali en dan schrik ik wel eens hoe weinig spul op news.tiscali.nl staat. Daar is niets aan te doen.

Als je wel een goede news-server wilt, dan kun je abonneren op een betaalde of overstappen op een ander provider. ;)

Zelf heb ik Demon, maar xs4all is ook goed.

Verwijderd

Topicstarter
hmmzzz moet ik toch maar eens een andere adsl provider nemen... want dit werkt niet... krijg niet 1 file binnen

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Of andere groepen bezoeken. Begin eens met kleine groepen met legale content - dan weet je tenminste of het aan jou ligt.
Ik haal de groep die je noemt even weg trouwens, ik moet echt m'n best doen om daar iets legaals te vinden: zie Licentie of copyright schendingen.

Je wilt trouwens even Ignore filters en Show incomplete posts aanvinken (en Show only new posts en Show filename only uitvinken). Dan zie je het meest. En natuurlijk niets invullen in het find filter.

Verder: je zegt het zelf al, newbie vraagje. Niets mis met newbie zijn (zijn we allemaal geweest, zijn we allemaal op veel gebieden ook npg steeds). Maar de manier om daar van af te komen is de handleidingen lezen en / of gewoon een uurtje of wat spelen met de knoppen. Omdat je dat zelf ook goed redt en GoT daar niet echt voor is bedoeld, sluit ik je topic.

Have fun :)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Dit topic is gesloten.