Toon posts:

[xp][proces]bwgo

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
hey..,
er staat bij mijn processen een proces dat bwgo heet (met een heel nr erachter 0000942e.exe) ik weet niet wat het is (en ja ik wel gezocht!) het nr dat achter bwgo staat verandert ook elke keer.., dus daarom lijkt mij dat het geen normaal proces is. iemand iedeen wat het is?
b.v.d.

• Mike Jarod
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Zal wel een virus/trojan/spyware zijn.

Al gekeken naar Spyware Howto in de SA Faq?

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Post inderdaad even je HijackThis logfile (tussen code tags), maar vertel ook eventjes wat je zelf al geprobeerd hebt. Welke virusscanner enzo?

• Mike Jarod
  • Niet online
Heb je trouwens F-Secure (Backweb) draaien? Hier staat iets over die files, maar of het van toepassing is is nog maar de vraag.

[ Voor 4% gewijzigd door Mike Jarod op 29-01-2004 12:41 ]

• DigiK-oz
  • Laatst online: 17:10
http://vil.nai.com/vil/content/v_99521.htm

Is een bekende inderdaad, van ergens medio 2002.....Check de link voor o.a. removal instructions

Whatever

Verwijderd

Topicstarter
ok dat laatste zal ik ff doen thnx

• Mike Jarod
  • Niet online
offtopic:
Ik kwam ook al voorbij die site, maar ik zie nergens iets van bwgo*.exe staan :?

• DigiK-oz
  • Laatst online: 17:10
Mike Jarod schreef op 29 januari 2004 @ 12:44:
[...]
offtopic:
Ik kwam ook al voorbij die site, maar ik zie nergens iets van bwgo*.exe staan :?
Ik ook niet, maar een search op BWGO kwam op die link terecht. :?

Whatever

Verwijderd

Topicstarter
ik heb een spybotscan gedaan en heel wat zooi verwijdert maar bwgo staat er nog.., en van die site (http://vil.nai.com/vil/content/v_99521.htm) word ik ook niet veel wijzer

• Mike Jarod
  • Niet online
Verwijderd schreef op 29 januari 2004 @ 13:03:
ik heb een spybotscan gedaan en heel wat zooi verwijdert maar bwgo staat er nog.., en van die site (http://vil.nai.com/vil/content/v_99521.htm) word ik ook niet veel wijzer
Zie de tip/vraag die elevator je gaf :)

Verwijderd

Topicstarter
ik geloof dat het verwijdert is.., thnx (hoewel ik niet eens weet wat die bwgo voor nut had.., geen waarschijnlijk:)

• Mike Jarod
  • Niet online
Verwijderd schreef op 29 januari 2004 @ 13:16:
ik geloof dat het verwijdert is.., thnx (hoewel ik niet eens weet wat die bwgo voor nut had.., geen waarschijnlijk:)
Wat heb je gedaan dan :? Na een reboot is het nog steeds weg :?

Verwijderd

Topicstarter
ik heb spybot 1.2 gedownload.., paar keer gescand.., hele berg rotzooi verwijdert.., opnieuw opgestart.., en weg was het :)
(volgens mij zijn er ook nog andere processen verwijdert)

thnx

Verwijderd

Topicstarter
maar naar aanleiding van die scan met spybot heb ik weer een vraagje;
er komen twee dingen uit de scan namelijk -CDilla register sleutel en directory.
er staat bij:

Be warned: the aplication that has installed CDillamay stop working if you remove it.
do not remove if you havn't updated to 1.1 rel 4or later!

maar over welke application gaat dit (en over welke update hebben ze het?)
Pagina: 1