Ben hier bezig met een applicatie in BCB6 icm SQL Server 2000. In de applicatie worden quick reports gebruikt. Werkt goed met de BDE, maar ik wil het met ADO opzetten. Als ik een TQuery (via BDE) aan de quick report als dataset toeken dan krijg ik een mooie report. Stuk of 20 regels met verschillende waarden.
Vervang ik de TQuery door een TADOQuery (met dezelfde sql, etc.) en zet ook de dataset van het report op tadoquery dan krijg ik stuk of 20 keer dezelfde regel.
Alleen het eerste record krijg ik dan te zien, en dan dus 20 keer ofzo.
Weet iemand waar ik de mist inga? Google levert weinig op, GoT search ook niet veel en ik zie zo niet waar ik nu fout ga.
/update
Als ik rechtermuisknop op me qreport doe in BCB, en dan preview kies, ziet het er wel uit zoals het hoort! Vrrrrrrreeemd
Vervang ik de TQuery door een TADOQuery (met dezelfde sql, etc.) en zet ook de dataset van het report op tadoquery dan krijg ik stuk of 20 keer dezelfde regel.
Alleen het eerste record krijg ik dan te zien, en dan dus 20 keer ofzo.
Weet iemand waar ik de mist inga? Google levert weinig op, GoT search ook niet veel en ik zie zo niet waar ik nu fout ga.
/update
Als ik rechtermuisknop op me qreport doe in BCB, en dan preview kies, ziet het er wel uit zoals het hoort! Vrrrrrrreeemd
[ Voor 10% gewijzigd door evol op 29-01-2004 13:22 ]
Move along people. Nothing to see here.