Voor dat iedereen weer gaat vragen. Ja ik heb gezocht op google en hier. Niet kunnen vinden. Kan aan mijn search kunsten liggen maar iig geprobeerd.
Deed vanmorgen me pc aan, alles prima dacht ik, alleen merkte ik dat me 3 harde schijven niet aan gingen.
Ik heb dit weleens eerder gehad, maar ze gingen meestal na een paar seconden gewoon aan. Nu niet meer. Fans werken wel gewoon en blijkbaar ook maar 1 van de 2 dvd's spelers
. Ik krijg ook geen beeld. Ik krijg dus niet eens een bios te zien....
Aangezien het me sterk lijkt dat 3 hd's en 1 dvd speler tegelijk kapot gaan.:?
Denk ik dat me mobo misschien stuk is. (er staat nog wel gewoon stroom op)
Heb weleens bij andere mensen gezien dat een pc gewoon niet meer werkt na het inpluggen van een nieuw stukje hardware. 10 minuten wachten en daarna werkt het gewoon. Heel raar. Is hier niet het geval (is ook geen nieuwe hardware bijgekomen trouwens).
Dacht dat ie misschien te weinig stroom kreeg dus dvd's spelers eraf gehaald, werkt nog steeds niet. Gister werkte alles perfect. 's avonds pc uitgedaan en nu niks meer.... Mobo stuk? Of ide en raid controllers stuk?
Specs:
Asus p4c800 deluxe
Intel p4 3.0 ghz
2x Western Digital 120 gb in Raid 0
1x Western Digital 80 gb
corsair 2x 512 mb TWINX pc 3200 Dual channel DDR
Creative audigy 2
Asus geforce fx 5900
3com 100mbit ethernet kaart
Deed vanmorgen me pc aan, alles prima dacht ik, alleen merkte ik dat me 3 harde schijven niet aan gingen.
Ik heb dit weleens eerder gehad, maar ze gingen meestal na een paar seconden gewoon aan. Nu niet meer. Fans werken wel gewoon en blijkbaar ook maar 1 van de 2 dvd's spelers
Aangezien het me sterk lijkt dat 3 hd's en 1 dvd speler tegelijk kapot gaan.:?
Denk ik dat me mobo misschien stuk is. (er staat nog wel gewoon stroom op)
Heb weleens bij andere mensen gezien dat een pc gewoon niet meer werkt na het inpluggen van een nieuw stukje hardware. 10 minuten wachten en daarna werkt het gewoon. Heel raar. Is hier niet het geval (is ook geen nieuwe hardware bijgekomen trouwens).
Dacht dat ie misschien te weinig stroom kreeg dus dvd's spelers eraf gehaald, werkt nog steeds niet. Gister werkte alles perfect. 's avonds pc uitgedaan en nu niks meer.... Mobo stuk? Of ide en raid controllers stuk?
Specs:
Asus p4c800 deluxe
Intel p4 3.0 ghz
2x Western Digital 120 gb in Raid 0
1x Western Digital 80 gb
corsair 2x 512 mb TWINX pc 3200 Dual channel DDR
Creative audigy 2
Asus geforce fx 5900
3com 100mbit ethernet kaart