Frontpage 2000 muziekmogelijkheden

Pagina: 1
Acties:

• Rudy_X
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 23-03-2013
hoi allemaal,

Ik ben een beginner in het bouwen van mijn eigen homepage. nu heb ik via google al zover kunnen krijgen dat muziek op de achtergrond (mp3) aan/uit kan worden gezet en eventueel (mits de goede plugin) vooruit/achteruit gespoeld kan worden.

Maar nu had ik een vraag of het ook mogelijk is in Frontpage 2000 om een soort menubalkje ofzo erbij te zetten waar ze bijvoorbeeld kunnen kiezen uit 3 achtergrondmuziekjes i.p.v. 1 standaard!!

nu heb ik al gezocht via google en ik vond ook een aantal sites waaronder "frontpagewebmaster" maar daar zag ik geen antwoord op mijn vraag.

Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen (met eventueel een link)

Alvast bedankt!

Pc: Geen :(

• Willem
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 27-05 20:36
Ehm, 3 verschillende linkjes is een probleem? Hoe stuur je die mp3 nu aan dan? Post eens wat code+wat meer info hierover zodat we je beter kunnen helpen. :)

Motor (of auto) onderhoud bijhouden

• Rudy_X
heb het nu (volgens die sites) gedaan met de volgende "standaard" code

</applet><embed src="images/The%20UnderDog%20Project%20-%20Saturday%20Night.mp3" loop="true" autostart="true" height="24" width="145" controls="smallconsole">    

maar dit is dus voor 1 muziekbestand
(vergeten neer te zetten ter informatie: ik ben absoluut geen coder helaas :( )

[ Voor 48% gewijzigd door Rudy_X op 29-01-2004 11:19 ]

• Rudy_X
Is er misschien niet een soort play-center te downloaden voor frontpage?

Zit er ineens aan te denken maar google en die andere sites geven hiervoor ook geen oplossing!

alvast bedankt

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

Je moet je object aansturen met javascript wil je dynamisch andere nummers kunnen kiezen. MSDN heeft wel voorbeelden voor de MediaPlayer plugin, en veel van die methods werken ook met andere plugins.
btw, embed is deprecated; gebruik liever de object-tag en gebruik JS om de juiste tag weg te schrijven (eventueel in combinatie met plugin of mimetype sniffing zodat je crossbrowser kan werken). Bijkomend voordeel hiervan is dat je dadelijk ook geen last hebt van de IE-update mbt het eolas-patent ;)

Intentionally left blank