Ik heb 2 maand geleden een medion MD 8080 XL 3Ghz in den aldi gekocht vorige week wou ik eens een recovery doen. Maar ik heb toen per ongeluk de medion recovery cd van mijne ouwe pc gebruikt en diene heeft alles gewist. Ook D en E schijf. En als ik nu mijn juiste recovery cd er insteek om te herstellen dan komt erop dat hij niet kan herstellen omdat de herstel bestanden gewist zijn. Weet er iemand wat ik nu moet doen of kan er iemand die herstel bestanden van die op shijf E staan doorsturen aub. Want ik heb nu een computer waar niets meer opstaat. Mijn e-mail adres is thierryvanthielt@hotmail.com. (Nog 1 klein vraagske hoevel recovery cd's zitten er bij diene pc ik heb er maar 1 en dat is de medion application en support-cd maar in de handleiding staat de er ook nog een andere recovery cd is klopt dat?)
wat denk je van een verse instal?
dus gewoon ergens windows xp vandaan halen
en dan instaleren want ik geloof niet dat er iemand even heel windows door gaat sturen
dus gewoon ergens windows xp vandaan halen
en dan instaleren want ik geloof niet dat er iemand even heel windows door gaat sturen
Game PC
2 Post or Not 2 Post What's the question ?
"If it ain't broken, you didn't try hard enough"
HerstelCDs zijn gecopyright, dus mag je niet zomaar uitwisselen. Gelieve dan ook niet dit soort illegale zaken (!) op GoT te vragen 
Als je contact opneemt met de fabrikant van je ouwe PC (je zet er niet bij wat dat voor bak is, dus kan ik ook niet helderder zijn dan dit), kunnen zij vast een passende oplossing aanbieden.
Als je contact opneemt met de fabrikant van je ouwe PC (je zet er niet bij wat dat voor bak is, dus kan ik ook niet helderder zijn dan dit), kunnen zij vast een passende oplossing aanbieden.
Oslik blyat! Oslik!
Dit topic is gesloten.
![]()