Toon posts:

Artec Cooler maakt steeds meer lawaai

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een half jaar geleden een Arctic Copper Silent SocketA ( http://www.arctic-cooling.com/en/products/copper_silent/ ) aangeschaft en ik was daar zeer tevreden over.

Alleen sinds een week maakt ie een pokke herrie, echt mega irritant. Ik heb hem helemaal schoongemaakt, maar dat had geen effect.
Er zit ook niks tegen aan ofzo, dus ik snap echt niet wat het is. Uit de search werd ik ook niet echt wijzer, dus ik hoop dat jullie mij hiermee kunnen helpen.

• KillerAce_NL
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

Slechte lagers, of lagers drooggelopen. Garantiegeval.

Verwijderd

Verwijderd schreef op 29 januari 2004 @ 10:12:
Ik heb een half jaar geleden een Arctic Copper Silent SocketA ( http://www.arctic-cooling.com/en/products/copper_silent/ ) aangeschaft en ik was daar zeer tevreden over.

Alleen sinds een week maakt ie een pokke herrie, echt mega irritant. Ik heb hem helemaal schoongemaakt, maar dat had geen effect.
Er zit ook niks tegen aan ofzo, dus ik snap echt niet wat het is. Uit de search werd ik ook niet echt wijzer, dus ik hoop dat jullie mij hiermee kunnen helpen.
Of garantie of fan een keertje voorzichtig aanduwen. Ik zou eerst garantie problemen.

Verwijderd

naaimachineolie doet wonderen :)

gewoon 1 druppeltje gebruiken en je hoort hem niet meer.

(fietsolie kan ook, zolang het maar lekker dun is)

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 29 januari 2004 @ 10:15:
naaimachineolie doet wonderen :)

gewoon 1 druppeltje gebruiken en je hoort hem niet meer.

(fietsolie kan ook, zolang het maar lekker dun is)
he ja dat lijkt me goed id!!
ben alleen bang voor lekken, lijkt me niet echt mooi als het op moederbord of videokaart komt die olie

• KroeT
  • Registratie: Januari 2001
  • Nu online

KroeT

[...]

Eerst even verwijderen lijkt me een goed plan :P

Peace is not simply the absence of war.

Verwijderd

Verwijderd schreef op 29 januari 2004 @ 10:33:
[...]

he ja dat lijkt me goed id!!
ben alleen bang voor lekken, lijkt me niet echt mooi als het op moederbord of videokaart komt die olie
gewoon 1 druppel gebruiken, niet meer niet minder :)

en olie maakt niet uit voor je moederbord/vga. Maar als je maar 1 druppel gebruikt heb je nergens last van.
Pagina: 1