Ik moet voor CKV (cultureel kunstzinnige vorming) een held ontwerpen... Nou had ik het idee om 2 helden te gaan maken in 3dsmax 5. 1 Held en zijn alterego en dit op video te zetten. 
Hiervoor heb ik nog zo'n 5 maanden tijd. De tutorial van oogst heb ik afgewerkt...(het huisje). Maar nou rest mij de vraag: hoe kan ik het beste verder leren? En... is het uberhaupt mogelijk in die 5 maanden?
Ik zat zelf te denken aan de lara croft tutorial en de Jeanne d' Arc... Is dit een redelijke keuze?
Ik hoop echt dat ik zo volledig genoeg ben geweest... anders moeten jullie maar vragen wat je wil weten...
(als je al zo aardig bent om hierop te antwoorden natuurlijk
) Ik heb echt geen zin om alles weer op het laatste moment te moeten doen, vandaar dat ik nou al graag druk ermee bezig wil
Ik weet dat het niet gebruikelijk is maar ik zeg het toch:
Alvast bedankt
Edit: Ik heb ook al schetsen gemaakt als jullie die willen zien wil ik ze wel scannen..
Hiervoor heb ik nog zo'n 5 maanden tijd. De tutorial van oogst heb ik afgewerkt...(het huisje). Maar nou rest mij de vraag: hoe kan ik het beste verder leren? En... is het uberhaupt mogelijk in die 5 maanden?
Ik zat zelf te denken aan de lara croft tutorial en de Jeanne d' Arc... Is dit een redelijke keuze?
Ik hoop echt dat ik zo volledig genoeg ben geweest... anders moeten jullie maar vragen wat je wil weten...
Ik weet dat het niet gebruikelijk is maar ik zeg het toch:
Alvast bedankt
Edit: Ik heb ook al schetsen gemaakt als jullie die willen zien wil ik ze wel scannen..
[ Voor 14% gewijzigd door MaiorDomus op 29-01-2004 09:48 ]