[LAN] The R.U.L.E.Z. in barneveld 12 en 13 maart

Pagina: 1
Acties:

• Multispeed
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 19-02-2025

Multispeed

HEY! Dat ben ik!

Topicstarter
12 en 13 maart organiseerd stichting The R.U.L.E.Z. een lanparty in barneveld.

Deze lanparty bied plaats voor 60 man maar mocht het goed lopen kunnen we tot 100 man gaan. Het doel van onze lanparty's is quite te draaien omdat winst overbodig is voor een gezellige tijd.

Ons netwerk is een beetje overkill maarja als we het hebben kunnen we het beter gebruiken.. Het bestaat namelijk uit 2 x corebuilder 9000 met allebei een 560 Gbps backplane. hier zitten 2 soorten blades in 1 soort is met glasvezel aansluitingen 1000base met SC connectoren en de andere zijn 10/110 ethernet poorten. Afbeeldingslocatie: http://www.rulezlan.nl/img/3com-sm-2.jpg

Dus mocht je een glas vezel kaartje hebben en glasvezelkabel kan je dat gewoon gebruiken :) .

Games worden er uiteraard gespeeld vooral de bekende spellen want er worden 2 competities gespeeld met prijzen per 15 man die meedoen. Deze compo's zijn nog niet bekend.

Het lan kost �7,50 en dit is inc. consumptie bonnen hoeveel je er krijgt zij nwe nog over bezig maar dit zullen er waarschijnlijk 5 zijn hiermee kan je drinken en eten halen.

Locatie de locatie is in barneveld in een basisschool genaamt 'De Vogelhorst'. Voor meer informatie kijk op de site http://www.rulezlan.nl voor vragen mail info@rulezlan.nl

Met toestemming van de mods

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 29-01-2004 11:09 ]

En toevallig vind ik dus van niet! :-)

Verwijderd

5jaar geleden nog wel eens naar een Rulez lan in B'veld geweest, laatste tyd niet meer, omdat bijna niemand van mijn groeppie meer gaat

• Multispeed

Multispeed

HEY! Dat ben ik!

Topicstarter
Verwijderd schreef op 29 januari 2004 @ 10:12:
5jaar geleden nog wel eens naar een Rulez lan in B'veld geweest, laatste tyd niet meer, omdat bijna niemand van mijn groeppie meer gaat
hoeveel geld moet je hebben om te komen ? :) nee tjah haal ze over zou ik zeggen

• ravenger
  • Laatst online: 09-01 13:11
heheh hoe komen jullie aan die corebuilders, zijn er namelijk weinig die er 1 hebben, laat staan 2 :)
Overigens ownen ze wel dik, wij gebruiken ook corebuilders voor het netwerk bij networkingday, icm tafelswitches ( 3com 3300s meen ik), draait echt als een gek :)

[ Voor 45% gewijzigd door ravenger op 29-01-2004 17:22 ]

• Multispeed

Multispeed

HEY! Dat ben ik!

Topicstarter
ravenger schreef op 29 januari 2004 @ 17:21:
heheh hoe komen jullie aan die corebuilders, zijn er namelijk weinig die er 1 hebben, laat staan 2 :)
Overigens ownen ze wel dik, wij gebruiken ook corebuilders voor het netwerk bij networkingday, icm tafelswitches ( 3com 3300s meen ik), draait echt als een gek :)
uuhhhh call it luck maar gehad een crew members van ons heeft ze gehad

:) kan er ook weinig aan doen