Prijsdaling Intel op komst?

Pagina: 1
Acties:
  • 23 views sinds 30-01-2008

• smvs
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Volgens mijn leverancier ECL Computers B.V. is er een Intel prijsdaling op komst. Zodoende hebben ze deze week de meeste P4's niet op voorraad. Ik heb hier op de FP nog niks over gelezen. Zijn zij nou gek of ben ik het?

• Voutloos
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
*kuch* FP artikel Prijsverlagingen voor Intel-processors *kuch*
Processorfabrikant Intel zal aankomende maandag de prijzen van zijn CPU's met 35 procent verlagen, zo meldt Yahoo. Deze prijsverlaging komt twee weken eerder dan gedacht, maar niet geheel onverwacht. Intel zal namelijk aankomende maandag een aantal Prescott-processors introduceren; deze zullen kloksnelheden hebben van 3,0 tot 3,4GHz.

[ Voor 77% gewijzigd door Voutloos op 29-01-2004 09:24 ]

{signature}

• smvs
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
oke ik geef toe ik ben niet erg snel. maar zij waren er wel een stuk eerder mee dan de FP.

• Remy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 09:43

Remy

I usually get 100% accuracy

smvs schreef op 29 januari 2004 @ 09:27:
[...]

oke ik geef toe ik ben niet erg snel. maar zij waren er wel een stuk eerder mee dan de FP.
Aangezien Tweakers.net zelf geen hardware-leverancier is, is dat niet zo gek ;) De grote hardware-boeren zullen dat heus als eerste horen van de importeurs cq. Intel zelf :)

LinkedIn
Instagram

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Mja, 't staat op de FP en daar kun je in principe gewoon over dit soort onderwerpen discussiëren ;)

Dit topic is gesloten.