[GroupShield] .DAT datum refresh

Pagina: 1
Acties:

• MF
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 23-07 09:37

MF

Take a Seat

Topicstarter
Hoi, de titel is misschien een beetje wazig, maar ik zit met het volgende probleem. We draaien hier GroepShield voor Exchange (SBS 2000) en dat werkt perfect, de updates worden netjes gedownload en de datum achter de .dat bestanden veranderd ook. Tevens worden de nieuwste dingen zoals MyDoorn en dergelijke gevonden.

Het updaten werkt dus wel, maar als ik nu in GroepShield bij de opties/eigenschappen kijk geeft hij de verkeerde .dat versie en datum aan.

Ik weet dat je dit ergens kunt resetten, maar weet alleen niet meer waar :(

Deze datum bedoel ik dus: (refreshen helpt niet :))
Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/1203/GroupShield.GIF

Op Google en GoT kon ik niet vinden hierover. (terwijl ik het een keer eerder al wel gevonden had, maar toen niet opgeslagen heb |:( )

• MF

MF

Take a Seat

Topicstarter
Het is tijd voor een kick (de eerste en laatste :))

• Rolfie
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 13:11
Tip je: Upgrade naar Groupshield 6.0 (te downloaden bij NAI). Installeer ook meteen enterpise virusscan 7.1 op die server. Deze werken perfect en vele malen sneller.

Maar op jouw probleem, welke versie van groupshield draai je precies?

• MF

MF

Take a Seat

Topicstarter
Rolfie schreef op 01 februari 2004 @ 17:35:
Tip je: Upgrade naar Groupshield 6.0 (te downloaden bij NAI). Installeer ook meteen enterpise virusscan 7.1 op die server. Deze werken perfect en vele malen sneller.

Maar op jouw probleem, welke versie van groupshield draai je precies?
Ik draai versie 5.0. (en ik ga ervanuit dat upgraden naar 6.0 niet gratis is :'( )

Verwijderd

offtopic:
Laatste ScanEngine versie is 4.3.20

• MF

MF

Take a Seat

Topicstarter
Verwijderd schreef op 01 februari 2004 @ 20:20:
offtopic:
Laatste ScanEngine versie is 4.3.20
offtopic:
Bedankt voor de tip, is donderdag geupdate. Onze (niet meer in dienst zijnde) ECHTE beheerder heeft blijkbaar nooit een update uitgevoerd. En ik als mannetje met de meeste pc kennis mag dit nu gaan oplossen.... (een grant nummer heeft de beste man ook nooit aangevraagd)

• Rolfie
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 13:11
MF schreef op 01 februari 2004 @ 20:16:

Ik draai versie 5.0. (en ik ga ervanuit dat upgraden naar 6.0 niet gratis is :'( )
5.2 Is al uit geloof ik. Als je nog een geldige licentie hebt, dan kan je gewoon met je grand nummer 6.0 downloaden.

• MF

MF

Take a Seat

Topicstarter
Rolfie schreef op 02 februari 2004 @ 17:44:
[...]

5.2 Is al uit geloof ik. Als je nog een geldige licentie hebt, dan kan je gewoon met je grand nummer 6.0 downloaden.
Bedankt, zal het eens proberen, grant nummer heb ik reeds aangevraagd.

• rammes
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 12:49

rammes

koekebakker 1e klas

je kunt met een dat update een force uitvoeren.. achter de superdat file /f intypen (op de server wel te verstaan) let op!! je moet hierna re-booten.

Ik zou het doen!

Pagina: 1