Toon posts:

[XP] PC reboot constant*

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
M'n pc reboot constant.
Die geeft volgende foutmelding.

Bad_Pool_Caller

Technische info:

***stop: 0x000000c2 (0x00000007, 0x00000cd4, 0x81cbd9e8, 0x81e95088)

:?

Wie kan me hierbij helpen?

Thx

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Tsv,

Ik zie dat je nieuw hier bent - welkom op GoT :)
Op GoT hebben we een aantal richtlijnen opgesteld waar we graag van zien dat je topic aan voldoet - voornamelijk omdat we op GoT zoveel gebruikers hebben dat het voor iedereen interessant moet blijven :)

Nu heb je deze richtlijnen kunnen lezen in Registratievoorwaarden en faq, maar ik ga ze nog eventjes kort samenvatten:
  • Toon zelf initiatief - geef bijvoorbeeld even aan wat je zelf al geprobeerd hebt - en wat je zelf al gedaan hebt. Neem bv. even op waar je op gezocht hebt. Zo hebben we bv. een FAQ over BSOD's bovenaan dit forum staan :)
  • Kies een goede topic titel - dat je PC constant reboot wil bv. niet zeggen dat je een BSOD krijgt. Verder hebben we in Windows Operated Systems wat extra richtlijnen opgesteld - namelijk dat we graag het OS tussen vierkante haakjes zien.
  • Geef voldoende informatie en maak er een duidelijk verhaal van. Wat voor PC heb je - wat heb je gedaan sinds je dit probleem hebt?
Verder wens ik je veel plezier op GoT - ik pas je topic titel nog eventjes aan (ik gok dat je WindowsXP hebt) - pas zelf ook nog even de rest van je topic start aan :)