elevator schreef op 29 januari 2004 @ 11:56:
Mjah - ik snap het niet helemaal. Je stelt een vraag die je met een beetje logisch nadenken had kunnen weten, en begint vervolgens een heel verhaal over tuts en howto's die fout zijn ?
Je weet toch dat we in WOS een Howto feedback topic hebben? Je hebt in die howtos toch gelezen wie ze gemaakt heeft? Er staat toch bij waar je terecht kan voor vragen en opmerkingen?
Ik volg je niet helemaal?

Nou kijk......
Ik was aan het zoeken met betrekking tot remote software (webbased), is ook een ander topic over. Toen kwam ik die tut tegen..... ik kom hier alleen voor dingen die ik graag weten wil en post iets in iemand zijn topic zodra ik het ook tegen kom, ik leef niet voor dit forum snappie
Ik begon die tut eens te lezen (had die dingen hier echt nog nooit gezien) en vond de layout wel erg netjes al, iets wat meteen opviel. Dus ik dacht...... poeh, ben toch al de hele nacht bezig.. ik ga dit eens lezen, kijken hoe ze het gemaakt hebben, de tut dan. Zag er erg overzichtelijk uit, ik kwam direct bij mij op mijn DC (want daar teste ik het even op, de tut dan) bij AD uit voor mijn users, maar ik dacht meteen aan iemand die denkt...... goh das handig zo die tut... ik wil graag remote mijn DC aan kunnen passen en ga hier mee aan de gang. Ik vond dus die fout en dacht eens kijken hoe mensen reageren als ik zo een vraag stel. Ik kan me namelijk voorstellen dat er op dit forum ook mensen echt zaken als gebruiksaanwijzing gebruiken, iets wat vaak nogal vergeten wordt (krijg je opmerinkingen van; Joh dat weet je toch wel ?? Neej anders vraag ik het niet.) Iedereen moet het leren en de mensen met de grootste mond lezen het toch vaak uit een boekje op
Ik had het topic iets gerichter op moeten zetten maar het was al laat na 2 nachten doorgaan
Iig...... wat me opviel was meteen de opmerking..... je hebt geen kennis..... iets wat op een forum niet zou moeten horen...... sluit het anders maar en zet hier alleen kennis neer, maar dat was de opzet toch niet
Iig...... maar ik wist dus ook niet dat ik die fout ergens kon melden voor dat topic

lastig forum hoor