[outlook2003] minimaliseren systray

Pagina: 1
Acties:

• schwarzenegger
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 07-08 11:15
elke keer als ik outlook 2003 opstart komt er sowieso al een pictogram in de systray te staan. Erg irritant.
Weet iemand hoe ik dat wegkrijg.

Heb het al geprobeerd via register door sleutel aan te passen en sleutel te verwijderen maar helpt allebei niet.

Verder draai ik windows2000

• Brahiewahiewa
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 30-09-2022

Brahiewahiewa

boelkloedig

En met "sleutel" bedoel je HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Office\11.0\Outlook\Preferences\MinToTray = DWord(0) ?

't Idee van dat icoontje is trouwens dat je daar Ctrl + rechtsklik | Connection Status... op kunt doen

[ Voor 35% gewijzigd door Brahiewahiewa op 29-01-2004 01:09 ]

QnJhaGlld2FoaWV3YQ==

• schwarzenegger
Brahiewahiewa schreef op 29 januari 2004 @ 01:07:
En met "sleutel" bedoel je HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Office\11.0\Outlook\Preferences\MinToTray = DWord(0) ?

't Idee van dat icoontje is trouwens dat je daar Ctrl + rechtsklik | Connection Status... op kunt doen
precies
ook al vul ik de waarde 0 in of 1, hij blijft outlook minimaliseren naar de systray

• sPENKMAN
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 07-08 09:27
Je kan ergens onder opties ook instellen dan ie wel/niet naar je systray moet minimaliseren. Heb momenteel geen Outlook bij de hand, maar ik had uhm vrij snel gevonden, zou jou ook wel moeten lukken ;)

Eve char: Warock <TEST>

• schwarzenegger
het spijt me sPENKMAN maar ik kan het echt niet vinden onder opties. Wellicht een keer tijd om mij de gouden tip te geven?

• Brahiewahiewa
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 30-09-2022

Brahiewahiewa

boelkloedig

lars1980 schreef op 29 januari 2004 @ 22:01:
het spijt me sPENKMAN maar ik kan het echt niet vinden onder opties. Wellicht een keer tijd om mij de gouden tip te geven?
Da's gewoon de grafische interface voor het zetten van die registry key; daar verdwijnt je system tray icoontje niet mee.
Maar als je zo'n last hebt van dat icoontje, dan zet je in je taskbar properties toch gewoon "hide inactive icons" aan en stel je het Outlook icoontje in op "always hide"

[ Voor 5% gewijzigd door Brahiewahiewa op 30-01-2004 00:27 ]

QnJhaGlld2FoaWV3YQ==

• schwarzenegger
Brahiewahiewa schreef op 30 januari 2004 @ 00:27:
[...]

Da's gewoon de grafische interface voor het zetten van die registry key; daar verdwijnt je system tray icoontje niet mee.
Maar als je zo'n last hebt van dat icoontje, dan zet je in je taskbar properties toch gewoon "hide inactive icons" aan en stel je het Outlook icoontje in op "always hide"
ik schreef in mijn eerste post dat in windows 2000...... daar kun je geen icoontjes in verbergen zoals in winXP

• Vaan Banaan
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

Vaan Banaan

Heeft ook Apache ontdekt

Sorry voor de kick na bijna anderhalf jaar, maar ik heb precies dezelfde vraag. In dit geval in combinatie met XP-pro SP2
Het enige wat ik kan vinden (op diverse fora), is dat kreng bij de niet actieve pictogrammen op altijd verbergen zetten. Maar dan krijg je van die << naast de iconen en dat vind ik eigenlijk net zo irritant.
De optie Hide When Minimized is voor mij ook niks, omdat ik nogal een toetsenbord-man ben en dan kan ik er met alt-tab niet meer bij.

500 "The server made a boo boo"

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Pagina: 1